ik snap er niks meer van!

hallo allemaal

29 nov heb ik een miskraam gehad en ben 26 dec weer voor het eerst ongesteld geworden dus moest ik 23 januari  het  zo ongeveer  weer  worden.
maar nu ben ik vandaag ineens weer ongesteld geworden vind het nog al vreemd zijn er meer meiden die dit hebben gehad?

liefs silke

Hoi Silke,

Tja dat is wat vlotjes achter elkaar he. Lijkt wel of je een beetje ontregelt bent. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee want ik moet nog wachten op mijn eerste ongi. Misschien dat anderen dit ook hebben meegemaakt hier.

Groetjes

Petra

Hoi,

Ik heb ook nog maar net een miskraam gehad, curettage was 28 december. Mijn gyn. zei voor de curettage dat het 6 tot 8 weken kon duren voor je weer ongesteld werd en bij de nacontrole zei ze dat je meestal na een week of 4 weer ongesteld werd. Kortom, ik denk dat het echt voor iedereen anders is en dat je soms wat meer tijd nodig hebt om weer in patroon te komen. Na mijn bevallingen duurde het ook wel even voor ik weer een vast patroon had, dus misschien werkt het zo ook wel na een miskraam.

groetjes, keesje

Hoi silke,

Ik werd twee weken na het stoppen met vloeien van mijn miskraam alweer ongesteld en dit bleef ik ruim twee weken.
De verloskundige zei dat de eerste keren de menstruatie echt ontregeld kan zijn.
Dit is vaker na een miskraam dan na een bevalling omdat met een miskraam het slijmvlies nog niet volledig en gelijkmatig is opgebouwd en dat het daarom ook onregelmatig wordt afgestoten de eerste keren.

Groetjes van Buzz

Terug
Bovenaan