Ik snap er niks van!!!:S

Hoi hoi

Wat ik nou toch weer mee maak! Ik had gister al hele dag zon gevoel van het komt... savond lag ik in bed kreeg ik ineens een hoop krampen en drang om te poepen... op de wc bleef maar water lopen! Dus had ik wat opgevangen in een potje... maar in dat potje had zeep gezeten dus kon niet echt ruiken of t VW was... maar er kwam wel wat uit elke keer..... ik begon ook erg te sheaken...!!
snachts liep er weer wat in een kraamverband... maar geen weeen ofzo..

Nu belde ik de verlosk. en die kwam en zegt dat t geen vruchtwater is.. omdat ik niet lek... maar gister leek dat dus toch wel t geval nu twijfel ik heel erg.... maar voel nog geen weeen nu dus weet t niet hoor.... pffffff baal kei erg van t vals alarm.... bah bah... nou ja dan maar afwachten he!!

Ze zei wel als je twijfeld dan moet je morgen ff bellen met de andere verlosk. wat zouden jullie doen?

xxx

Ik zou als je twijfeld gewoon bellen met een vk meid!!!
Beter het zekere dan het onzekere.
Balen dat het steeds vals alarm is.( Is hier helaas ook het geval) Ik zou dus zeker even bellen, want als je te lang met gebroken vliezen loopt heb je ook meer kans op infectiegevaar enz.
Laat je het nog even weten??
Succes en sterkte meid.

Liefs marielle 39w3d

Ik zou als je twijfeld gewoon bellen met een vk meid!!!
Beter het zekere dan het onzekere.
Balen dat het steeds vals alarm is.( Is hier helaas ook het geval) Ik zou dus zeker even bellen, want als je te lang met gebroken vliezen loopt heb je ook meer kans op infectiegevaar enz.
Laat je het nog even weten??
Succes en sterkte meid.

Liefs marielle 39w3d

Ik heb de vorige keer gebroken vliezen gehad en die bleven eigenlijk de hele tijd doorlopen. De vk had ook een testje waarmee ze kon kijken of het vruchtwater was (ik had ook wat opgevangen), heeft ze dat ook bij jou gedaan?

Nou t was gewoon vals alarm.... waarsch, toch urine.... raar maar ja want kon t niet ophouden enz. die nacht en was ook doorzichtig...

Ze had geroken alleen geen test afgenomen!
Maar heb daarna mn maandverband uitgegooit en er is verder ook helemaal niks meer gekomen.... dus echt vals alarm...
Dat is wel raar, ik had al echt in mn hoofd een hele omschakeling dat hij er binnen 48 uur zou zijn, en nu zit ik weer gewoon gezellig hoogzwanger te zijn... haha

Maar jaaaaa vlgs verlosk. was t dat hij op bepaalde manier tegen blaas gedrukt zat dat t incontinentie veroorzaakte......

Nou dan wacht ik maar weer rustig af he morgen 40 weken.... spannend

Groetjes Joyce 39,6

Terug
Bovenaan