Ik snap er niks van !!!

A

Anoniem

Guest
Hai nou wij zijn dus nu 4 maanden bezig maar ik heb een hele lange cyclus. De laatste keer duurde het 5 weken. Nu is het dus vandaag alweer 6 weken geleden dat ik ongi was. Ik heb al 2 keer een goedkope test van het internet gedaan maar die waren negatief.En nu heb ik dus een pijn in me buik vanmorgen. En ook al 2 weken hele gevoelige borsten. Wie herkent dit. Zal ik zwanger zijn ? Ik hoop het heel erg maar durf eigenlijk geen dure test meer te doen bang voor de negatieve uitslag. Gr.

goede morgen anoniempje.

als je het niet vertrouwd, en je wilt geen geld uit geven aan een duur zwangerschaps test, dan zou ik gewoon samen met je man of vriend naar de huisarts gaan.

succes!

Hoi

Bij de huisarts testen kostte mij ook 16 euro, Iik nam steeds clearblue,maar de test van trekpleister bleek net zo goed te zijn.

succes Jeanette

Hoi,

Ik had/heb ook van die lange onregelmatige cyclessen, maar bij mij bleek dus dat ik geen eisprong had/heb!! Misschien kun je de volgende cycles beginnnen met tempen om daar enig zicht op te krijgen, want zoals mijn gyn tegen mij zei,,,geen kans zonder ei!!! Ik wil je niet laten schrikken hoor, maar vaak als je cycles langer duurt dan 45 dagen is de kans aanwezig dat je geen eisprong hebt!

Als je nog wat wilt weten hoor/lees ik het wel!

Liefs moi xxx

Patricia geeft het al aan om naar de huisarts te gaan, dit is ook het beste.
Het kost je niets.Je man/vriend hoeft dan helemaal niet mee hoor.Ze testen je urine en dan weet je het binnen een minuut.

Nou anoniem,

Ik zou ook naar de dokter gaan, maar het et kost wel duurder, dan en normale test.

Maar je hebt wel zekerheid

Succes ermee

Groetjes zoey

Best raar dat sommige wel voor een test bij de HA moet betalen en de ander weer niet,ik heb laatst ook niks hoeven te betalen.
Maar anoniem,ik zou toch nog wel even een test doen,dan ben je van je onzekerheid af.
Groetjes Phoebe

Terug
Bovenaan