Ik snap er niks van!!

Hoi hoi

Wat ik nou toch weer mee maak! Ik had gister al hele dag zon gevoel van het komt... savond lag ik in bed kreeg ik ineens een hoop krampen en drang om te poepen... op de wc bleef maar water lopen! Dus had ik wat opgevangen in een potje... maar in dat potje had zeep gezeten dus kon niet echt ruiken of t VW was... maar er kwam wel wat uit elke keer..... ik begon ook erg te sheaken...!!
snachts liep er weer wat in een kraamverband... maar geen weeen ofzo..

Nu belde ik de verlosk. en die kwam en zegt dat t geen vruchtwater is.. omdat ik niet lek... maar gister leek dat dus toch wel t geval nu twijfel ik heel erg.... maar voel nog geen weeen nu dus weet t niet hoor.... pffffff baal kei erg van t vals alarm.... bah bah... nou ja dan maar afwachten he!!

Ze zei wel als je twijfeld dan moet je morgen ff bellen met de andere verlosk. wat zouden jullie doen?

xxx

Hi Jedie,

Ik zou jouw vochtverlies gewoon opvangen in een schoon potje en vragen of ze het even wil controleren. Je mag nl maar max. 48 uur met gebroken vliezen lopen.
Vruchtwater heeft altijd ook vlokjes en is helder van kleur (tenzij je kindje er in gepoept zou hebben, dan is het groenig, dacht ik).

Ik heb bij deze bevalling ook het vruchtwater opgevangen, maar er zat wat urine bij. Ik kon op het laatst mijn urine niet meer ophouden. Het heeft meer dan een half uur geduurd voordat ze zeker wist op het vruchtwater was: uiteindelijk heeft de vk van het ziekenhuis (ik moest in het zkh bevallen) nog een "monster" genomen toen ik daar lag en ze me inwendig moest onderzoeken. Toen wist ze het pas zeker, terwijl ik echt wel wist dat het vruchwater was!

Dus... opvangen in een schoon potje en als het vlokjes bevat dit ook vertellen tegen je vk en het laten controleren.

Succes!

Gr. Tamara.

Hi Jedie,

Ik zou jouw vochtverlies gewoon opvangen in een schoon potje en vragen of ze het even wil controleren. Je mag nl maar max. 48 uur met gebroken vliezen lopen.
Vruchtwater heeft altijd ook vlokjes en is helder van kleur (tenzij je kindje er in gepoept zou hebben, dan is het groenig, dacht ik).

Ik heb bij deze bevalling ook het vruchtwater opgevangen, maar er zat wat urine bij. Ik kon op het laatst mijn urine niet meer ophouden. Het heeft meer dan een half uur geduurd voordat ze zeker wist op het vruchtwater was: uiteindelijk heeft de vk van het ziekenhuis (ik moest in het zkh bevallen) nog een "monster" genomen toen ik daar lag en ze me inwendig moest onderzoeken. Toen wist ze het pas zeker, terwijl ik echt wel wist dat het vruchwater was!

Dus... opvangen in een schoon potje en als het vlokjes bevat dit ook vertellen tegen je vk en het laten controleren.

Succes!

Gr. Tamara.

Hoi tamara

Het was vals alarm... verlosk. zei dat t waarsch. incontinentie was door het hoofdje dat op mn blaas drukte.... lekker dan... was al helemaal mn eigen aan t voorbereiden en ineens zit ik gewoon weer hoogzwanger af te wachten maar jaa...

bedankt voor je reactie

xxx

Terug
Bovenaan