Ik snap er niks van

Ben,nog maar dik 5 weken,maar heb nu het gevoel of ben ik al opgeblazen. Mij. Man gaf net al aan dat ik het niet lang verborgen,kan houden op deze manier. Masr als de obstipatie minder wordt ga ik er toch vanuit dat mijn buik nog wel platter wordt, of niet? Iemand ervaring mee? Ik herken dit nm niet van mijn 1ste 2 zwangerschappen.....

Voor mij is dit heel herkenbaar. Ik ben nu zwanger van mijn eerste en was in het begin ook heel erg opgeblazen en last van obstipatie. De vk heeft mij verteld dat ik beter gebroken lijnzaad kon gaan eten. Daardoor werd mijn buik weer platter en mijn gewicht minder en had ik ook niet meer zo´n opgeblazen gevoel. Doordat ik de gebroken lijnzaad ben gaan eten kon ik beter poepen en dat helpt enorm. Succes de komende tijd en gefeliciteerd natuurlijk.
Ps ik ben een meimama

Tegen de obstipatie kun je magenesiumoxide tabletten gebruiken. Die kun je bij de apotheek halen, je mag tot 1500 mg per dag... reken maar dat je het dan zo kwijt bent!

Hier hetzelfde, wat ik er over heb gelezen is dit:
Je darmen worden ook slapper door de hormonen, dus die zetten ook uit. En bij je tweede reageert je baarmoeder sneller, soort herkenning, bij je derde dus helemaal, bij mij zet me buik ook erg op. Af en toe wat kramp, en ook daarvan wat gezwollen buik, net als met een menstruatie... Komt gewoon door de ervaring als ik het goed begrijp ;)

Terug
Bovenaan