ik snap er nu echt niks meer van!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,nou nu snap ik er echt niks meer van hoor ik was zwanger maar heb zaterdag gebloed en ben bij de gyn geweest hij zag nog wat bloed in de baarmoeder en hij zag iets heel kleins wat op een vruchtje leek maar omdat ik bloed verloor dacht hij dat het mis was maar moet maandag voor de zekerheid nog terug komen om te kijken (ik heb inmiddels al twee miskramen gehad)maar zondag had ik niks geen bloed meer alleen een klein beetje bruinig nog en daarna niks meer en nu heb ik iedere keer witte afscheiding en heb nog weer een test gedaan kon niet wachten tot maandag en de test geeft nog steeds positief aan maar wel een vaag streepje zou er dan toch nog een klein beetje hoop zijn dat het nog wel goed zit??? maar durf niet teveel te hopen want straks krijg ik maandag weer een terleurstelling   heeft iemand ook zoiets meegemaakt en bleek toch nog zwanger te zijn ik zit zo in de zenuwen !!! groetjes natasja

Hoi meissie!

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus ik kan je vraag niet beantwoorden...

Ik wil je wel even sterkte wensen, en ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt / is!!

Liefs Bloempje

Hoi natas

IK hoop het heel erg voor je

maar weet je dat na een miskraam er nog steeds hcg

in je urine zit.

als het goed is staat dat ook op je test

Ik duim voor je dat het bijvoorbeeld een tweeling was

en dat je dus toch nog wat heb zitten

Ik hoor het maandag van je

veelliefs natasja

hoi natas,
ik las je verhaal en ik kan alleen maar zeggen
heel veel sterkte maandag en ik hoop natuurlijk
op goed nieuws.we duimen voor je!!
groetjes pally

hoi,

Ik duim ook hard voor je mee hoor!
Hoop voor je dat het allemaal goed komt en dat jij je binnenkort gewoon mama mag noemen!

Liefs mel

Hoi,

Het is mogelijk. Heb al meerdere verhalen gelezen waar het wel goed gegaan was. Het is in ieder geval positief dat je niet meer vloeit. Maar ik snap dat je niet al te veel hoop durft te hebben. (heb ook al 2 miskramen gehad) Ik ga heel hard voor je duimen!
Sterkte de aankomende dagen!

Groetjes, Kat

Hoi,

Oh wat is dit een nare onzekere periode voor je.
En ik heb er een hekel aan om je dit te vertellen, maar zo is het bij mij ook gegaan.

Je zult echt maandag af moeten wachten, want het is inderdaad zo dat dat HCG hormoon nog lang in je lichaam blijft zitten.
Ik weet dat ik me ook nog voor de volle 100% zwanger voelde.

Ik hoop zo voor je dat het niet zo is, en dat maandag blijkt dat alles goed is.

Veel sterkte de komende dagen. En denk eraan misschien gaat het langzaam maar de tijd tikt door.

groetjes,
Kirsten

Hoi natasja,

Helaas is mijn ervaring ook niet zo leuk. Ik dacht 11 weken zwanger te zijn en had in week 9 nog een keer getest en  die was ook positief. Ik kreeg bij bijna elf weken in eerste instantie heel licht vers bloedverlies en dacht meteen dit is niet goed. Dit leek niet echt door te zetten al is het nooit helemaal over gegaan. 2 dagen later werd het boedverlies langzaam aan meer en  de daarop volgende nacht wist ik dat het helemaal fout was. Ik had die ochten een echo en net voor de tijd verloor ik ook mijn eerste stolsel. De echo bevestigde dat het vruchtje er nog volledig zat ( dooier zak ook) maar dat het al in week 7 "overleden" was. Ik heb in die tijd ook heel veel op forums zitten lezen en kwam ook wel verhalen tegen die positiever waren. Maar mijn gevoel was dat het bij mij niet goed was en dat klopte helaas ook. Ik hoop dat je maandag een prachtige krachtig klopend hartje te zien krijgt. Hoever ben je? ( blijven positief denk he) Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan