ik snap het even niet meer..

A

Anoniem

Guest
hallo!

nou daar zit ik dan..
in grote twijfel..

heb 2 dagen voor NOD met kruidvat(+) getest..1 heeeeeeel vaag plusje en 1 negatief

toch bleven de klachtjes aanhouden..

heb op NOD getest met kruidvat goedkoop en beide negatief

heb nog steeds gerommel in mijn darmen,veel afscheiding en gevoelige tepels
2 dagen na NOD: een positieve clearbleu test(+) met avond urine een vaag maar duidelijk streepje welke ook te zien bleef..

en vanochtend nog 1tje clearbleu (+) met ochtendurine en weer negatief!

ik snap het ff niet meer

wacht nu het weekend wel even af denk ik want hier krijg ik geen goed gevoel van
(en dat is niet de 1e keer)

ik had enorme spierpijn in mijn billen en rug een week geleden wat mij aan het denken zette.
het was ook zo weer verdwenen om ineens 2 dagen terug midden in mijn rug weer opnieuw terug te komen. paar uurtjes en was het weer weg.
ook voel ik niet dat trekkerige gevoel in mijn liezen wat ik bij andere zwangerschappen(allemaal miskramen) wel voelde..
zegt niets natuurlijk
maar mijn cyclus is altijd op tijd en wanneer ikovertijd was was ik ook zwanger.
niet altijd voor lang maar zoals nu is me nog nooit overkomen..

echt vreemd..

Jeetje, wat raar.. Ik kan je ook niets zinnigs zeggen.. Je zou zeggen, een streep (of een plus) is een streep en dus zwanger. Misschien nog heel weinig hormonen en dus daarom nog wat onzeker? Wellicht morgen/overmorgen een duidelijke ja?

Ik zal voor je duimen!

Hoi hoi,

Dat is inderdaad wel verwarrend.
Misschien een tip: digitale test van clear bleu. Die geeft gewoon zwanger of niet zwanger.
Je hoeft dan niet moeilijk te kijken of er nu wel of geen streepje staat.

Zelfs al is het streepje dan nog zo licht, de digitale test slaat dan toch positief uit.

Ik zal voor je   duimen!!!!

Groetjes M

Ik had in mijn zwangerschap altijd 'avond'misselijkheid. Ook alleen 's-avonds veel plassen enz enz. Ik had dus gewoon 's-avonds de meeste hormonen. Misschien is dat bij jou wel de reden dat je wel positief test, maar met de ochtendurine niet????

Misschien kun je bij de huisarts een bloedtest laten doen, dan weet je het zeker!

'xxx
Mama van Navara

Poemeke hoe is het nu? Ben je inmiddels ongo geworden, of heb je een duidelijk positieve test? Ik hoop het laatste

Terug
Bovenaan