ik snap het even niet

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik snap het even niet, rond de 24e oktober was mijn eisprong als het goed is, de dagen ervoor had ik dagelijks een beetje cervixslijm bij het afvegen.
Nu heb ik sinds gisteren (een week voor mijn NOD) wéér van dat slijm bij het afvegen, het is niet veel maar wel net zoiets als bij mijn eisprong.

Kan iemand mij zeggen wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!

Groetjes mamaloe (NOD 7-10)

Ben al druk aan het surfen maar vind er niets over. Alleen voor je ei slijm maar nergens na die tijd nog weer...

Beste Mamaloe,

Goed nieuws...? Ik denk dat je zwanger bent namelijk.
Enige tijd geleden las ik dat als je eisprong is je meer slijm hebt dan normaal. Dus ik veel slijm en ik dan veel klussen natuurlijk!! Las ik achteraf ergens dat je datzelfde slijm ook hebt als je zwanger bent. Ik wás al zwanger, maar ik wist het nog niet.
Ik hoop voor jou dat dat ook het geval is!!
Succes en laat je het even weten?

Liefs karin

hai

ik heb geen idee maar ik hoop dat karin gelijk heeft
ik duim voor je

liefs ikjes

Hallo

Toevoellig vanmorgen nog even in het boek van moeders voor moeders zitten
neuzen daar staat ook in dat het kan zijn als je in verwachting bent????
Wil je zeker geen valse hoop geven maar wie weet.
Zit zelf ook al 2 dagen na mijn nod en heb er ook wat last van al is dat bij niet echt abnormaal. Maar sinds vanmorgen ook last van de liezen, en in die streek ook wat steken. Maar goed wacht nog een paar daagjes af vorige cyclus duurde 33 dagen en zit nu op dag 30.
Ik wens je veel succes!!!!!!!

Groetjes bg

Bedankt voor jullie reacties.
Vandaag nog meer slijm dan gister en eergister.
Kon het even niet weerstaan en had nog een testje liggen dus heb 'm gedaan maar die was dus negatief.
Nou ja was ook wel erg vroeg met testen, 7 oktober is pas mn NOD.
En het kán ook nog later zijn want de vorige x had ik 30 dagen.
Kon zelf niet echt iets vinden op internet, wel of innestelings slijm maar dat was dan in combi met bruin bloed en dat heb ik dus echt niét!
Het is zo helder als t maar kan, net eiwit zeg maar.
Nou ja we w88 rustig af...

Hoop dat jullie gelijk zouden kunnen hebben hihi.

Groetjes Mamaloe!

Terug
Bovenaan