ik snap het even niet

Hoi lieve meiden,
Nou, tja,  hoe zal ik beginnen,,,
ok, ik wilde deze periode eens zien/weten wanneer ik een eisprong had, dus tempen maar. Ok, de eerste dagen was het lekker laag ( 36.3/36.2) Ook  ben ik  tegelijkertijd begonnen met de cb ovulatie testen. Ach, dacht ik, als we testen, dan gaan we er ook voor. Goed, Ik  begon dus vol goede moed op dag 11 van mijn cyclus.  test negatief, en temp was 36.1. Volgende dag, test nega, temp.36.2, vadaag test nega, maar temp was 36.6.Dus,, volgens temp heb ik wel een eisprong gehad, maar volgens cb test niet, toch? of doe ik iets niet goed, of  heb ik iets gemist? Ik weet het dus niet meer...    

Wie  kan mij dit uitleggen.

xxxchantally

Hoi Chantally,

Dat is inderdaad raar zeg! Zelf vertrouw ik blind op de ovulatietesten van CB. Dankzij deze ovulatietesten ben ik 2x heel snel zwanger geworden. Die zijn echt heel betrouwbaar. Je hebt wel gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip ongeveer getest? Dat is nl. ook belangrijk. Misschien heb je "gewoon" iets verhoging gehad? Als je vandaag een eisprong zou hebben gehad dan had je toch wel eergisteren og gisteren een positieve test moeten hebben. Ik zou gewoon sowieso gaan klussen en nog even een paar dagen blijven testen. Dan loop je in ieder geval je ei niet mis.

Heel veel succes meis!!

X F.
(inmiddels alweer 12,5 week zwanger. Het gaat echt snel!!)

He Chantally,

Ik wilde je laten weten dat ik dit dus ook heb...
Geen flauw idee waarom en ik heb dus ook niets aan die ovulatietesten.
Ik doe nu maar niets meer en het is gewoen afwachten bij ons.
Misschien stel ik deze vraag ook ooit nog wel eens bij een huisarts of gyneacoloog.
Ik ben ook erg benieuwd naar een reaktie op jouw vraag.

groetjes,

Corina

hoiii

Vanmorgen.. hupp, tempen, ( wel steeds om de zelfde tijd), en daarna de cb test.  En ja hoor..temp was weer 36.6 en de test....weer negatief ! Zit nu op dag 14.  
Weet je, de ene keer denk en zeg ik: ach, laat al dat getest maar, we zien wel. Maar dan in ene keer denk ik: Wat nou? hup, testen, tempen, tja, dan heb ik tenminste van alles wat gedaan. En als ik dan besluit om de arts te bezoeken, dan heb ik de testen in iedergeval al gedaan, want volgens mij sturen ze je gewoon naar huis met de "opdracht"om eerst maar eens een paar maanden te tempen of zo.
Moeilijk hoor, ...En dan te bedenken dat   ik deze week eigenlijk uitgerekend zou zijn.
Ik probeer er niet zo veel aan te denken,maar ach, soms flitst het even door je heen....

Goed meiden, dit was even onder genot van een bakkie wat geklets van mij.
Hé F, al  12.5 weken? wow !! dat gaat echt snel !!!!  
Meis geniet er van !!  

xxxxxx chantally

Hoi Chantally,

Ik zou toch nog even 3 dagen doorgaan met testen. Ik bleek nl. altijd 10 dagen voor mijn nod mijn eisprong te hebben en niet 14 dagen (daar kwam ik dus achter door die testen). Je hebt ze verder wel elke dag op hetzelfde tijdstip gebruikt?

Ik hoop dat je snel een eisprong hebt! Voordeel is dat als je 'm hebt gemist met de testen, je in ieder geval wel geklust hebt toch? Succes!!!!

X F.

Hoi F,

Dank je voor de tip om toch nog ff zeker 3 dagen door te gaan met testen. En ja, ik test ze steeds op de zelfde tijd, ( s'morgens vroeg om6.45 uur lekker op tijd hé?)
en betreft het klussen...., daar zijn we op en top mee bezig.. Hubby kijkt me soms aan van: NEEE, niet weer !! hahhaha

ok, ik hou je op de hoogte ! xxxxxchantally  

Hoi Chantally,

Mijn eisprong was ook dag 18. Terwijl ik al een jaar dacht, dat die op dag 14 was.
En dat met je temp. Heb je gisteren misschien drank op?
Want als ik een paar biertjes op had, was mijn temp. ook hoger de volgende dag.
Dus wat er al gezegd werd. Gewoon even doortesten. Ik heb zelfs de tweede keer twee doosjes gebruikt. Omdat ik die maand ervoor geen ei meette.
Ik ben dus afgelopen keer zwanger geraakt door de testen.
Maar wat ik me wel afvraag is, hoe snel na een mk kun je die testen weer gebruiken.
Want er zitten misschien nog wat hormonen in ons lichaam.
Maar  succes,

Liefs Nance

hoi Nance,

Na mijn miskraam vorig jaar wilde ik ook weer meteen met de ovulatietesten beginnen maar deze gaven toen onterecht positief resultaat. Het schijnt dat HcG dezelfde chemische waarde heeft als het hormoon wat vrij komt vlak voor de eisprong. Bij Clear Blue raadden ze toen aan om 1 cyclus af te wachten, ook omdat je cyclus na de miskraam even van slag kan zijn.

Succes!

X F.

Terug
Bovenaan