Ik snap het niet meer hoor!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb een paar dagen geleden al een vraag achtergelaten, ik ben namelijk ipv van mijn Nod die de 25e moest komen de 23e al "ongesteld" geworden, maar het stelde niets voor, 2 dagen heel lichte bloedingen gehad, nu ben ik aan het "nadruppelen" (sorry voor de
details) maar geen krampen waar ik normaal heel veel last van heb, geen pukkels geen rothumeur.
Mijn vriend merkte op dat mijn borsten opmerkbaar groter waren en om het uur moet ik nodig plassen, ik heb gister (de 26e) getest en het is negatief, ik weet het niet meer, ben ik ongesteld geweest of is het een innestelingsbloeding, of heb ik te vroeg getest, Help, wat denken jullie!!!! P.S Bedankt nog voor de vorige reacties (3), maar omdat ik nu negatief heb getest weet ik het niet meer!!!!

Hoi

Ik zal als ik jou was nog een weekje ofzo wachten en dan nog eens testen. Is de test dan weer negatief dan was het toch je ongesteldheid.

Succes

Hoi,
Ik had ook zoiets, maar het bleek bij mij toch mijn ongesteldheid te zijn geweest. Waarom dan toch zo afwijkend is mij niet bekend. (ook 2 dagen, niet zo heftig en nog 1 dag druppelen)
Ik heb 2 maal zelf (negatief) getest en toen naar de ha geweest. Zij heeft ook nog een bloedtest gedaan en die was ook negatief.
Wacht inderdaad nog een paar dagen, test dan nog eens. Is hij dan nog negatief, maar je bent toch overtuigd dat het niet je ongesteldheid geweest kan zijn, neem dan contact op met je ha. Misschien dat zij/hij ook bij jou een bloedtest wil uitvoeren, zodat je in ieder geval zekerheid heb.

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan