ik snap het niet meer!!

A

Anoniem

Guest
ben nu al ruim 2 ween overtijd en heb al twee testen gedaan en geven allebei uit dat ik niet zwanger ben!!maar waarom voel ik me dan zo raar en word ik niet ongesteld!!gister de huisarts mar eens gebeld moet van het weekend nog een teste doen en komt daar weer niets uit dan moet ik langs komen!!

heeft er iemand ook deze ervaring?ik snap het namelijk niet meer kan het kloppen dat je al zwanger bent en de test het nog niet aan geeft of..........!!
sorry hoor misschien stomme vraag maar heb er absoluut geen ervaring in!!

liefs petra

vervelend zeg die onzekerheid. ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!!

gr moon

vervelend zeg die onzekerheid. ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!!

gr moon

Hoi Petra

Ik maak ongeveer hetzelfde mee als jij nu.   Het is wel nog maar 1 week dat ik overtijd ben, maar normaal gezien heb ik op de dag dat mijn NOD uitgerekend is ook de rode duiveltjes op bezoek.   Zondag heb ik een test gedaan en die was negatief.   Ik ga proberen te wachten tot het weekend en dan nog eens opnieuw een test doen.  

Als die negatief blijft, denk ik erover om een bloedtest te laten door de huisarts.   Misschien een ideetje voor jou ook?

Groetjes en succes
Nancy

Hoihoi,

Hoe lang ben je gestopt met de pil? Het kan anders best zijn dat het daarvan komt, bij mij bleef mijn ongi 10 weken weg!
Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar het zou hiervandaan kunnen komen,

Liefs Lieselot

hoi Petra,
ik heb dus hetzelfde probleem.
moest 31 jan ongi worden. niet gebeurd.
ondertussen 3 testen gedaan. allen negatief.
Morgen heb ik een afspraak bij de HA want ik wil graag een bloedtest.
ben erg misselijk, pijnlijke borsten maar toch een beetje zeurderig gevoel onderin de buik.
Het kan niet aan de pil liggen want die slik ik al 2,5 jaar niet meer.
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik naar de HA wil want als ik niet zwanger ben dan wil ik toch graag hulp met ht worden ervan.

Groetjes

Terug
Bovenaan