Ik snap het niet meer.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
ik wordt denk ik gek. Van de week had ik hier al geschreven dat ik onderhand 4 weken overtijd ben. Ik heb last van mijn borsten en blauwe aders zijn zichtbaar.
Gisteren dacht ik ik gooi er weer eens een testje tegen aan. De andere waren negatief. Gisteren had ik een romed test en ik zag een licht streep. Ik dacht het eerst mij te verbeelden dus ook aan mijn man laten zien. Die zag ook echt een lichte streep.
Vandaag heb ik een kruidvat test gedaan en daar was niets op te zien.
Wat is het nu. Een streep hoe licht ook betekend toch zwanger? Maar ja bij de volgende test weer niets.
ik wordt er een beetje moe van. Laat anders die rode duivels maar weer komen dan weet ik teminste waar ik aan toe ben.
He meiden sterkte allemaal met klussen en het wachten. Groetjes.

Hoi,

wel vervelend he dat wachten, maar ik herken je verhaal wel. Ik heb ook een tijdje romed testen gebruikt en altijd waren ze positief maar zwanger was ik niet. Ga gewoon op de andere merken af want ik vertrouw ze niet. Heel veel succes
Groetjes Frouk

hoi hoi
ander moet je even naar de dokter toe een bloedtest of zo

een vriendin van mij was toen ook zwanger van haar 2de tests negatief
zelf de bloedtest, maar ze bleef volhouden ik ben zwanger, de dokter zei tegen haar dat ze schijn zwanger was omdat ze het zo graag wilde, maar nee hoor na 3 maand kwam toch echt een buikje. vreemd maar echt waar. misschien zijn de hormoon stoffel wel zo weinig dat ze niet gemeten worden.

succes groetjes poohbeer

Terug
Bovenaan