??? Ik snap het niet meer!

Hoi.

Misschien kunnen jullie mij helpen. Eind juli ben ik ongesteld geweest, opgewekt door Provera (10 pillen). Toen 5-6 dagen ongesteld geweest. Nu ben ik afgelopen vrijdag (cyclusdag 16) weer (oud) bloed aan het verliezen. Heb geen idee wat dit nu weer te beteen heeft. Heb al 2 cycli achter elkaar Provera moeten slikken om onsteld te worden na 2 maal een cyclus van meer dan 70 dagen.

Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn of ben ik iets te optimisch! Heb het de vorige 2 zwangerschappen ook gehad.

Groetjes FB,
trotse moeder van kleine F
hopend ooit nog eens moeder te worden, na 2,5 jaar en 1 mk

Hoi f,

Helaas moet je nu gewoon afwachten op je ongesteldheid.Het kan een innesteling bloeding zijn,maar kan ook wat anders zijn,Mischien is je cyclus van slag.
Ik heb het afgelopen maand ook gehad,maar was helaas niet zwanger.
Er zit niks anders op dan gewoon afwachten meid.
Succes.

Gr suusje

Heb even naar het zkh gebeld. Het is "gewoon" een tussentijdse bloeding. Dat komt door het gebruik van Provera. Stond ook in de bijsluiter vermeld. Heb ik weer.
Nu even afwachten hoe de rest van de cyclus verloopt. Anders gaan we weer "gezellig" bij de gyn op visite.

Hoi FB!

Lang geleden, maar misschien ken je me nog? Bijna een jaar geleden hebben we samen veel gekletst hier.
Ik zie dat je dus weer gestart bent. Jammer dat het niet "uit zichzelf" gelukt is. Weer een spannende tijd voor jullie. Hopelijk mag je gauw zwanger zijn.
Hoe is het met je dochtertje?

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan