Ik snap het niet!

Hoi meiden,

Ik heb vorige week woensdag de laatste follikelmeting gehad en toen waren de follikels groot genoeg om al pregnyl te zetten en iui te doen 36 uur later. Helaas mocht dat niet omdat er teveel zaten van dezelfde grootte. Nu heb ik met ovulatietesten en temperatuur bijhouden gekeken wanneer mijn eisprong dan zou zijn . Maar tot nu toe nog steeds niks. Dat is wel raar toch? We zijn een week verder. Heeft iemand dit weleens gehad? Mijn temperatuur ligt steeds tussen de 36,1 en 36,4 terwijl die na me eisprong minimaal 36,7 is.

Pfffffff ik word zo moe van mezelf af en toe!

Liefs

Hey Kim!

Ik heb er geen ervaring mee, ik ben nog niet zover als jij met de onderzoeken/behandelingen.

Wel balen als je nu helemaal niet meer weet hoe, wat, wanneer je cyclus verder gaat verlopen!

Succes meid!

Liefs Daisy

Hey,

Wij zitten middenin de IUI behandelingen, maar moet ook zeggen dat ik dit niet heb meegemaakt. Misschien toch even naar de gyn bellen? Ik kan met al mijn vragen bij de afdeling fertiliteit terecht, hopelijk geeft je dat meer rust.

Succes!

Liefs Anna

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie!

Ik ga vandaag nog maar even proberen te bellen weer want gister was er niemand die mijn vraag kon beantwoorden. Ook heel vreemd! Vanmorgen was mijn temp 36,1.

Anna, succes met je IUI behandelingen en Daycey balen dat je weer ongi bent geworden maar je kan nu wel verder! Succes met de hormonen en dergelijke

Liefs Kim

hoihoi,

Ik had zelf tijdens mn eerste fillokelmeting, 24 fillokels, waarvan 22 allenmaal rond de 5 mm, en 1 was er 16 mm, en de ander was 15mm, Ik heb toen ook gregnyl gespoten, dat was een grotere naald, erg spannend allenmaal.. en 36 uur kreeg ik mijn eisprong, en dat voelde ik ook onwijs! Poeh.. al die eitjes die sprongen natuurlijk.. en toen ben ik geinsimineert, en je raad het nooit.. Ik ben zwanger, vandaag precies 9 weken. na al die jaren vechten, en dan na de eerste maand metene zwanger na zo'n iui.. had ik daar maar eerder aan gedacht zeg, dan had ik meteen naar de huisarts gegaan voor een verwijsbriefje! hopelijk ben jij ook snel zwanger, hou me op de hoogte! liefs mamakimmie

Terug
Bovenaan