Ik snap iets niet HELP!! Positieve test maar wel ongi!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?Een positieve test maar wel een dag later ongesteld!! Hoe zou dit nou kunnen ik snap er niks van.Ik wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben,kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Suus

Jeetje, das is verwarrend en moeilijk zeg. Misschien eens langs HA? Heb je al veel bloed verloren dan? Misschien is er wel niks aan de hand meis. Was de test echt heel duidelijk? Hoop echt voor jullie dat de test goed was en niet dat het rd-tjes zijn. Succes. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

Hé,

We can shake hands again... Gisteren reageerde jij op mijn topic over het hele, hele vage streepje. Het lijkt erop dat ik ook ongesteld aan het worden ben. Snap er ook niets van... Ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Jouw streepje op de test was toch ook heel vaag en na de verstreken tijd pas wat duidelijker zichtbaar? Ik begrijp het ook niet, maar goed.. ik wacht af en als de ongesteldheid niet goed doorzet, test ik woensdag / donderdag nog een keer.

Succes en ik baal met je mee!!

Groetjes,
mamavwout

He wat vervelend!
Volgens mij kan dit als er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar de innesteling is mislukt. Het gevaar van te vroeg testen, he. Maar ik zou even goed je menstruatie in de gaten houden, als die anders dan anders is (minder hevig, korter), dan zou je toch nog steeds zwanger kunnen zijn. Sommige vrouwen worden wel een paar keer "ongesteld" tijdens hun zwangerschap. Heel veel succes!

bloedverlies in het begin kan bij een miskraam of bij innesteling. Kan helaas beide zijn. indien je ook kramp/pijn hebt, is dit meestal geen goed teken. Helder rood bloedverlies is slechter dan bruin of rozig. temperatuur je? als de temp hoog blijft is dat namelijk ook een gunstig teken.
 Blijft het bij een beetje, dan zou het kunnen dat het vruchtje het wel overleeft. Een test kan helaas nog lang positief blijven, ook mij een miskraam.
Ik hoop dat ik je iets wijzer heb gemaakt, maar helaas dus geen duidelijkheid en  spannende dagen.
 Heel veel sterkte!!!!

Groetjes Haily

Bedankt voor jullie lieve reactie maar de rode duiveltjes hebben gisteren echt doorgezet en ik denk niet dat ik zwanger ben helaas!!
Heb zaterdag nog een test gedaan en daar was weer een licht streepje te zien maar laat in de middag werdt ik ongesteld en gisteren zette het helaas goed door.
Volgende keer beter zou ik maar zeggen.
Iedereen heel veel succes en tot snel met goeie berichten.

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan