<p>Goedemorgen allemaal, </p><p> </p><p>Mijn vriend en ik proberen nu drie maanden worden, heel nieuw en vroeg alles dus nog, maar ik merk dat mijn lichaam me totaal voor de gek houdt. </p><p>Bij de eerste poging mega mijn in mijn borsten, niet te houden echt mega steken. Ik was ook overtijd. Toen ik ongesteld werd (twee dagen later dan normaal) ineens weg, maar echt méga ongesteld. Ben daarna ook echt maar de HA geweest met die pijn, zo heftig.</p><p>Vorige maand een bloeding (bruin) gehad na acht dagen na mijn ovulatie. Nog nóóit een bloeding tussendoor gehad. (Ik ben al ruim een jaar van de pil af). Ook verschrikkelijk moe, maar nu netjes na 28 dagen ongesteld.</p><p>Deze maand een bloeding (bruin) gehad na 7 dagen en na 9 dagen (roze). De week na de eisprong ook heel misselijk geweest wat ik eerder niet gehad heb en ook een keer maagzuur (dat kan natuurlijk toch wel eens, daar hecht ik niet teveel waarde aan). De dagen voor ik ongesteld moet worden slaap ik ‘s nachts heel slecht en heb het verschrikkelijk heet. Dit heb ik nu niet. Morgen is mijn NOD en zojuist kei negatief getest.</p><p>Ik ben deze maand al 100% minder bezig geweest met het hele zwangerschapsgebeuren dan de eerste twee maanden. Dus niet teveel googlen en mezelf gek maken, maar gewoon afwachten. En toch geeft mijn lichaam deze signalen af. </p><p>Is dit dat mijn lijf zich klaar aan het maken is voor een zwangerschap of schijnzwanger, of wat gebeurt er? Ik word er zelf tamelijk moedeloos van en omdat deze signalen er wel zijn haal ik me nu zo een dag voor de NOD vanalles in mijn hoofd en ben ik morgen super teleurgesteld.</p><p>Iemand tips/ideeen?</p><p> </p><p> </p><p> </p>