Ik snap mijn lichaam niet meer!

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p> </p><p>Mijn vriend en ik proberen nu drie maanden worden, heel nieuw en vroeg alles dus nog, maar ik merk dat mijn lichaam me totaal voor de gek houdt. </p><p>Bij de eerste poging mega mijn in mijn borsten, niet te houden echt mega steken. Ik was ook overtijd. Toen ik ongesteld werd (twee dagen later dan normaal) ineens weg, maar echt méga ongesteld. Ben daarna ook echt maar de HA geweest met die pijn, zo heftig.</p><p>Vorige maand een bloeding (bruin) gehad na acht dagen na mijn ovulatie. Nog nóóit een bloeding tussendoor gehad. (Ik ben al ruim een jaar van de pil af). Ook verschrikkelijk moe, maar nu netjes na 28 dagen ongesteld.</p><p>Deze maand een bloeding (bruin) gehad na 7 dagen en na 9 dagen (roze). De week na de eisprong ook heel misselijk geweest wat ik eerder niet gehad heb en ook een keer maagzuur (dat kan natuurlijk toch wel eens, daar hecht ik niet teveel waarde aan). De dagen voor ik ongesteld moet worden slaap ik ‘s nachts heel slecht en heb het verschrikkelijk heet. Dit heb ik nu  niet. Morgen is mijn NOD en zojuist kei negatief getest.</p><p>Ik ben deze maand al 100% minder bezig geweest met het hele zwangerschapsgebeuren dan de eerste twee maanden. Dus niet teveel googlen en mezelf gek maken, maar gewoon afwachten. En toch geeft mijn lichaam deze signalen af. </p><p>Is dit dat mijn lijf zich klaar aan het maken is voor een zwangerschap of schijnzwanger, of wat gebeurt er? Ik word er zelf tamelijk moedeloos van en omdat deze signalen er wel zijn haal ik me nu zo een dag voor de NOD vanalles in mijn hoofd en ben ik morgen super teleurgesteld.</p><p>Iemand tips/ideeen?</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Helaas kan je lichaam je voor de gek houden. Dat merk ik zelf ook heel erg. Elke maand hoop ik dat het raak is maar helaas ben ik dan weer ongesteld. Nu heb ik last van pijn in mijn borsten (aan de zijkant), voorheen had ik altijd zere tepels. Dan ben je er toch weer meer mee bezig dan normaal. Zoals elke maand maar weer afwachten wat er gebeurd.
ik snap heel goed dat je er moedeloos van wordt.

Hoi, 
Mischien gebeurt iets maar word t weer afgebroken. Wat heel vaak voorkomt. Veel vrouwen hebben dan niet eens door dat ze heel eventjes zwanger waren. 
Anderzijds kan je lijf je ook voor de gek houden. Hier 2 jaar lang geprobeerd met allerlei klachten van pijnlijke tepels, sterker reukvermogen, andere smaak, bruinere grote tepels misselijk enz. Ik ging niet over tijd werd elke maand weer netjes ongesteld. Vaak gingen alle klachten dan net over voordat ik ongesteld werd. Ben ik aantal keer toch even zwanger geweest? Zou kunnen. Ik voelde me wel zwaar in de zeik genomen door mn eigen lijf. 
Ik had moed beetje opgegeven. Afgelopen oktober ging zoals elke maand. Klachten namen af. Maar geen menstruatie. Nu 9 wkn zwanger. 
Meer dan op goede momenten seks en foliumzuur slikken kun je niet doen. Ik hoop voor jou / jullie dat t snel raak is! 

Grtjs nvn

Gefeliciteerd nvn!
Als ik het goed lees dames; wen dr maar an? ;-)

goed om te weten dat ik niet alleen ben. Als ik google op schijnzwanger en wat je eraan kunt doen kom ik bij konijnen/honden uit haha!

[quote quote=10141876]Hoi, Mischien gebeurt iets maar word t weer afgebroken. Wat heel vaak voorkomt. Veel vrouwen hebben dan niet eens door dat ze heel eventjes zwanger waren. Anderzijds kan je lijf je ook voor de gek houden. Hier 2 jaar lang geprobeerd met allerlei klachten van pijnlijke tepels, sterker reukvermogen, andere smaak, bruinere grote tepels misselijk enz. Ik ging niet over tijd werd elke maand weer netjes ongesteld. Vaak gingen alle klachten dan net over voordat ik ongesteld werd. Ben ik aantal keer toch even zwanger geweest? Zou kunnen. Ik voelde me wel zwaar in de zeik genomen door mn eigen lijf. Ik had moed beetje opgegeven. Afgelopen oktober ging zoals elke maand. Klachten namen af. Maar geen menstruatie. Nu 9 wkn zwanger. Meer dan op goede momenten seks en foliumzuur slikken kun je niet doen. Ik hoop voor jou / jullie dat t snel raak is! Grtjs nvn[/quote]
Foliumzuur helpt toch niet om zwanger te worden of wel?

Foliumzuur tabletten zijn speciaal gemaakt voor vrouwen die in verwachting zijn of zwanger willen worden. Foliumzuur draagt bij tot de groei van de foetus tijdens de zwangerschap en tot de vermindering van vermoeidheid.
Ik slik ze ook elke dag en daarnaast vitaminen. ?

Jij bent inderdaad niet alleen vrouwke. Same here..(& ook een maand of 3 bezig.) Ik had op grote, wat zere borsten na verder weinig klachten (terwijl ik dat dus normaal wel heb) en toch ben ik helaas gisteren ongesteld geworden :(  Ik snap er ook geen pepernoot meer van. 
Je leest ook zoveel verschillende verhalen. De een heeft wel maagzuur, zere borsten en heel de rataplan. En de ander voelt juist bijna niets. Ieder lichaam is anders... En het lichaam zelf reageert ook iedere maand anders.. 
Wat temperaturen en ovulatietestjes betreft, ik ben nog in dubio. Immers ben je er dan dus wel bewust mee bezig. Terwijl iedereen dus zegt dat je dat juist niet moet doen.. 
Ik zou zeggen, probeer het weer een beetje los te laten. Geniet van de intimiteit en de leuke dingen om jou heen, wees lief voor jezelf.  't komt vast goed allemaal!!! 

Terug
Bovenaan