ik snap 't niet, ik snap 't niet, ik snap 't niet..

A

Anoniem

Guest
Nu 9dagen overtijd.. Als een week menstruatiepijn en erg moe.. Vanochtend met afvegen iets wat donker en toen heb ik maar een tampon gepakt. Geen buikpijn en eruit gehaald en er zat heel donkerbruine afscheiding op. Maar nu niets meer.. Geen bloed of niets.. Wel weer buikpijn.. Grrrrr

Had afgelopen dinsdag getest.. Kruidvattest.. Negatief.. Doe hem dinsdag weer als het niet doorzet..

Ik had het ook:
Dinsdag 26 okt was mijn nod. Ook geen ongi maar wel bruinige afscheiding: heel weinig. Pas de zaterdag erna had ik even iets meer en heb ik ook een tsmpon gepakt omdat het inlegkruisje het ff niet trok :)
Wel getest tussendoor (ook met kruidvat test duo pack).
Wel had ik een raar gevoel en een paar lichte zwangerschapskwaaltjes (buikpijn/pukkeltjes op mijn voorhoofd/wittege afscheiding wat lijkt op je ei/vreetbuien/meer trek in eten
)Nu heb ik gister weer getest en weer negatief.
Ik ga er dus vanuit dat dat die 5 dagen brinige zooi, mijn ongi was...
Ben benieuwd hoe het bij jou zit...

Ja dan is dat bij jou waars je ongesteldheid geweest.. Maar dit was maar.. Nou, een uurtje? Gewoon puur alleen oud bloed denk ik.. Vind t gewoon gek.. Haha..

he bah dat het zo weinig is geweest.. heel vaag dus.. je weet gewoon dan niet waar je aan toe bent he?! Hopelijk is het snel duidelijk wat het nou is!

Terug
Bovenaan