ik snpa er niks meer van wat is het nou?

A

Anoniem

Guest

ik snap er helemaal niks meer van!
als je een miskraam hebt moet je dan bloed verliezen ja of nee ik snap er nu niks meer van want de een zegt van wel de ander weer van niet!
en mensen zeggen maak je niet zo druk want als je miskraam hebt moet je perse bloeden terwijl ik hier weer lees dat het niet zo is!
ik ben al zo oncker omdat ik nu rond de 9 weken zwanger ben en heb nergens meer last van dus ik denk echt dat er niks meer ziten ik weet niet of dat goed is , of juist niet ik denk en heb zo het gevoel van niet!
ik krijg donderdag eindelijk mn eerste echo ben zo zenuwachtig,
omdat ik heletijd denk dat er niks meer zit!
ik hoop dat ik donderdag goed nieuws krijg en niet meer zo oncker hoef te zijn!

liefs brigitte

Hallo Brigitte,

Latig he, die onzekerheid. Ik ben nu in mijn dertiende week, maar ook nog af en toe onzeker. Ook omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad en mijn zus in dezelfde tijd een vroeggeboorte bij veertien weken zwangerschap. Dat hakt er best in.

wat betreft het wel of niet bloeden: het zit zo: een miskraam herken je aan kramp en bloedverlies. Maar de krampen en het bloedverlies komen niet altijd gelijk. Je kindje kan al overleden zijn voordat je lichaam het vruchtje afdrijft, dus dan merk je het nog niet. Het bloedverlies en de krampen komen dan later.

In ieder geval kun je het beste de zorgen van je af zetten, dat probeer ik ook en het lukt aardig.  Je bent nu zwanger en daar mag/moet je van genieten. Het blijft een wonder en ik hoop voor  je dat  alles donderdag goed is, maar je kunt er toch niks aan veranderen. Piekeren helpt niet.
Geniet dus lekker van je zwangeschap!

Veel plezier donderdag!

Erica

Hoi Brigitte,

Ik zelf heb niets gemerkt, geen bloedverlies en ook geen kramp. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik hoop dat dat je zwangerschap goed verloopt.

Succes en sterkte,

veel liefs van Monique.

Terug
Bovenaan