Ik stel me even voor

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik ben nanda 28 jaar en mijn wederhelft is 34 jaar.
Wij zijn vanaf juni 2004 bezig met zwanger worden. Ik heb een hele leuke cyclus de ene keer 28, 29 ,30,35 of 45 dagen kun je ook echt op mikken met wanneer vrijen, maar we vinden het nog steeds leuk om te doen gelukkig. Ben in juli 2005 begonnen met temperaturen en heb daadwerkelijk elke keer een zichtbare eisprong.
En het was ook eindelijk raak 23 sept voor het laats ongesteld geweest en in oktober naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar  een gynealoog.en ik werd maar niet ongesteld  .Ik had helemaal geen zin in vrijen en wilde alleen maar slapen( aangezien ik echt een knuffelbeest ben was dat voor mijn hubbie echt  wel schrikken. dus  uiteindelijk de test gedaan (we durven niet (9het is mijn werk!!!!) en een +als test t\resultaat    jippiiiieeeeee ik was zwanger. Ik heb me 12 dagen zwanger mogen voelen erg gevoelige borsten en een heel leuk gevoel in je onderbuik. En heel positief ik wilde alleen erg gezond eten. oja ik was een klein beetje misselijk. heellaas is het met heel veel pijn en bloedverlies fout gegaan. Net voor me nachtdienst. Ik heb met huisarts en verloskundinge gesproken en ben gaan werken nu. vier nachten lang en ben nu echt ingestoort . bij de huisarts is er nog een test gedaan en die was weer negatief bah. Ziet nu in de ziektewet. Ik werk op het lab in het ziekenhuis dus ik bepaal de testen voor  IUI ( FSH, E2, LH)  en dergelijkheden. Aangezien dat heel verantwoordelijk werk is en ik nu aardappels tot pap kan laten koken hoe ik niet op een lab te gaan rondlopen, veels te bang dat ik iets fout doorgeef aan een arts.

En nu voel ik me erg verdrietig en heel erg leeg.

sorrry het moest er even uit.

nanda1977

Hee Nanda,

Wat een narigheid allemaal. Ik kan me voorstellen dat je je erg slecht en verdrietig voelt.
Ik ben na 2 jaar zwanger geworden en na 8 weken en een kloppend hartje is dit misgegaan helaas.
Het goede nieuws is dat je wel zwanger kan worden maarja wat heb je er nu aan toch?
Ik hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen.
Sterkte!

gr.Inge

ps ik heb morgen IUI nr.6 dus ik vind het grappig om te weten wat voor een werk jij doet.

Terug
Bovenaan