ik stel me even voor

hallo allemaal,\

ik ben nieuw hier dus ik wil me graag voorstellen. (heb ik net ook gedaan bij het juli fourm....oeps...zijn vast de hormonen)
ik ben erica. Ik ben 24 en moeder van een zoontje. jan geboren 8 oktober 2007. Sommige (zag ik) kennen me van het oktobermamaforum.

ik ben 22 juni uitgerekend.

groetjes

Ha "anoniem" (hihi, iets minder anoniem)

Wat leuk jou ook weer hier te zien. Dacht al dat ik je nickname herkende van destijds het oktober 2007 forum, maar toen ik je berichtje las, wist ik het zeker. Toch ook maar hier eens buurten?? Ik zie je op Multiply !

groetjes "hope74"

p.s. ik heb ooit mijn nickname laten veranderen door contact op te nemen met forum@jongegezinnen.nl Ik weet niet of dat nu ook nog zo werkt, nu ze die JGmoms hebben?

Welkom Erica,

wat leuk dat je bij ons komt kletsen.
Hoe verloopt deze zwangerschap toto nu toe bij jou? Merk je verschil met de eerste?
Bij mij is het echt totaal anders, merk nu ook echt dat ik bij ons zoontje toch wel een makkie heb gehad. Ach ja nog maar iets meer dan 5 maanden  te gaan. Pff lijkt veel langer dan als ik zeg: Ik ben bijna 18 weken! haha

Liefs,

Hoi Erica,

Gezellig dat je er ook bent. Ik geloof dat je je naam kan laten veranderen door idd een mail te sturen. Maar hoorde laatst ook iets van het in het profiel aanpassen, ik heb het nog niet geprobeerd, maar mijn nickname is ook prima zo.

Veel plezier met kletsen en ik hoop nog veel van je te horen.

Lieve groeten Nanda, mv Tess (17-08-2006) en zwanger van een zoon

Hey erica,

Wij weten nog niet wat het gaat worden maar willen het wel heeeel graag weten!!!
Ik word steeds nieuwsgieriger...
Ik werk in het ziekenhuis dus probeer ik deze week een echotje te regelen en zo hopen
we dan te weten wat het gaat worden....
Voor ons het de eerste dus echt spannend! Mijn zus heeft al 2 kindjes dus voor al
mijn vragen kan ik bij haar terecht maar zo babbelen met andere is echt heel leuk!
Dat deed mijn zus ook en die komen nu 1 keer in de zo veel tijd bij elkaar voor een "meeting". Lijkt me ook wel leuk straks....

Het is wel even wennen op de site maar nu begrijp ik het een beetje...hahahaha
Fijne zondag!

Groetjes yvonne

beste,

Leuk om te horen dat je net als ik 22 juni bent uitgerekend. Volgens mij is het een populaire datum.
Voel je je goed? Ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Behalve gisteren, toen had ik erge buikpijn. Dat is nu gelukkig weer over.
2 Februari heb ik mijn 20 weken echo. Wanneer mag jij voor het spannende moment?

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan