Ik stop er ook mee!!

A

Anoniem

Guest
Met de pil wel te verstaan! Heb er nog 5 op de strip en daarna wordt er geen nieuwe strip meer aangebroken. De meesten van jullie weten wel dat Marit niet "vanzelf" is gegaan. We hebben 5,5 jaar het hele medische circus doorstaan en dat is met behoorlijke dieptepunten geweest. Ook vanwege mijn altijd aanwezige hoge bloeddruk hield het mij tegen om ook maar aan een 2e te denken. Ik besef dat de kans dat ik spontaan zwanger raak heel klein is, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!! Ik (dat zeg ik nu) zie het niet zitten om weer dat hele medische circus door te moeten, dat zal ik niet doen omdat ik het toen als lood en loodzwaar heb ervaren en ik nu fit en ook mentaal fit wil zijn en blijven voor Marit. Mocht er over 2 jaar nog niets gebeurd zijn... dan misschien, mits  ons huidige gezinsleven  het toe zou laten. Laat ik wel heel duidelijk voorop stellen dat mijn gezin met 1 prachtig kindje ook heeeel compleet is en we zielsgelukkig zijn met z'n drietjes!! Tja, laten we eerlijk zijn, wie wil er hier nou niet nog eentje van????

Wat een heerlijk meid zeg!!! En idd   de wonderen zijn de wereld nog niet uit, je weet maar nooit, je hoort het vaker!! Er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn en kijken wat de natuur doet.

Groetjes Elise

Hoi Monique,

Heel veel succes, ik hoop dat het jullie gegeven is om nog zo'n prachtig exemplaar op de wereld te zetten.......

jaaaaaa heeeeerlijk mupke heb je hoor!!!!Mag je echt trots op zijn!!
En ik begrijp heel goed dat je wil stoppen...

wij zijn ook al enkele maanden bezig voor nummertje 2!!
Ik ben nu met clomid bezig , ook bij ons wil het allemaal niet vanzelf gaan....maaaaar we blijven positief!!

veel klusplezier!!!

liefs lonneke

Wat leuk zeg!!
Wij zijn ook alweer van de voorbehoedsmiddelen af....
We zijn nog niet echt actief aan het "klussen", maar het zou wel leuk zijn.
Ik wens je veel succes en hoop dat het deze keer iets makkelijker zal gaan.

Dikke kus Annet

Leuk!!
Wij zijn al vanaf december weer bezig, en we zijn nu officieel langer aan nummer 2 bezig als aan Thomas... Kwamen er bij Thomas achter dat mijn eisprong komt of blijft wanneer of waar ie maar wil... We zien dus wel hoe het zich nu gaat ontwikkelen! Straks krijgen we hier een heuse babyboom met alle baby-kriebels! Gezellie hoor!

-X- Marieke

Heel veel succes! Wonderen zijn zeker de wereld niet uit ( pas geleden een kennis van mij spontaan zwanger geworden   terwijl het 1e kindje met vele iui behandelingen is ontstaan zeg maar) dus geef niet op! Veel klus plezier!

Terug
Bovenaan