Ik stop met het forum.

A

Anoniem

Guest
Als sinds mijn zwangerschap volg ik het forum, eerst van de november mama's, nu dit forum. Maar ik heb besloten ermee te stoppen.
De vroeggeboorte van mijn dochter en de manier waarop alles verliep hebben een grote impact gemaakt en ik ben er nog niet van bekomen.
Ik moet wat meer tijd voor mezelf nemen en me niet telkens op het forum storten.
Misschien lees ik over een tijdje wel weer wat interessant en reageer ik alsnog een keer.
Nu is het even niet zo verstandig.
Wel ben ik ook op het hyves forum te vinden (als ik hyves eenmaal echt begrepen heb)
Jullie allemaal nog veel plezier hier!!!

Hé Toos, wat jammer!
Ik heb je ook nooit echt gehoord over jouw beleving van de vroeggeboorte van je dochter. Maar kan me heel goed voorstellen dat dit niet in je koude kleren gaat zitten.
Ik herken het wel hoor, dat weg duiken achter de pc. En er zijn er hier meerdere, geloof ik.
Dan kom ik je vast op hyves wel weer tegen.
Sterkte en succes verder
Sil

Jammer maar ik wens je veel succes!
Laat het maar eens bezinken.
Onze Teun is 6 weken te vroeg geboren,ik weet niet hoe vroeg jou kindje precies is geboren maar ik begrijp wel goed wat je bedoeld!
Ik hoop dat je snel alles een beetje op een rijtje hebt en neem maar lekker je rust!
Wie weet tot heel snel!!
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Hoi,

Zeker te begrijpen... doe het lekker rustig aan, dan breekt het touwtje niet.
En mss in de toekomst, dat je het dan wel (weer) kan???

Ik wens je veel succes!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Jammer, maar ik kan het wel goed begrijpen.

Sterkte met alles en wie weet zien we je nog wel eens hier verschijnen.

Hoi Toos,

ik sluit me bij de rest aan: jammer, maar begrijp je keuze. Heel veel sterkte en hopelijk "spreken" we elkaar weer eens op Hyves of het forum!!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan