ik trek het niet meer

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik zit nu al in rond 26 en mijn NOD is 11 juni.ben nu voor het  eerst bezig met iui met hormonen.de eerste drie keer waren zonder.nu heb ik heel erg gespannen borsten en ik heb last van mijn maag.en heb al een paar keer zo een raar gevoel in mijn buik gehad.zou het kunnen dat het dan toch raak is? en zijn er echt geen testen die je eerder kan doen?
ik trek het niet meer en heb er een verschrikkelijke wisselende stemming van.

veel liefs corina ikduim voorjullie

Hoi Corina,

Ooh wat moeilijk voor je, zo'n lange tijd al elke maand teleurstelling. Ik hoop zo voor je dat het nu wel is gelukt. Heb je die hormonen zelf moeten spuiten? Hoe vond je dit? Veel bijwerkingen?
He meis, wieweet is het nu wel gelukt, en er zijn wel testen die je eerder uitslag geven, maar heb er geen ervaring mee,
wens je heel veel succes en zal ook voor jou duimen..

Veel liefs Natascha

hoi natascha,
bedankt voor je lieve reactie en inderdaad zakt de moed me een beetje in de schoenen na zoveel teleurstellingen.en die hormonen spuit ik van dag 2 tot de eisprong elke avond.en het stelt weinig voor hoor doet niet pijn ofzo.ik heb wel heel erg veel afscheiding gehad als bijwerking maar verder niets.

veelliefs corina

hoi lady21,

misschien is dit iets voor je, www.zwangerschapstest.NU

De test is zeer gevoelig en vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie te gebruiken. Resultaat leesbaar na 3 minuten.
Deze test wordt gebruikt door hem 3 seconden in opgevangen urine te dopen.
Mat Care testen zijn gecertificeerd en meer dan 99% betrouwbaar.
Wij leveren alle testen met een duidelijke Nederlandstalige handleiding.
De testen worden in een discrete, beschermende, witte envelop verstuurd.

groetjes esther23

Terug
Bovenaan