ik trek het niet meer

A

Anoniem

Guest
Hallo
Het lijkt welof ik alleen maar berichtjes kan plaatsen om te klagen...
Maar ik kan niet echt zeggen dat ik geniet van mijn zwangerschap.
Terwijl we er zoveel moiete voor hebben gedaan en er zolang op hebben gewacht.
Ik zal blij zijn als onze kleine straks geboren is. Zit er nu helemaal doorheen.
Ik heb me vanmorgen na weer een slapeloze nacht maar weer ziek gemeld.
Heb tot 05.00 uur achter de pjuter gezeten en om 03.00 uur mijn strijk gedaan. Om 06.00 uur sliep ik eindelijk en om 08.30 weer wakker. Moest vandaag gaan werken, maar ik val om, ik kan niet meer. Heb echt zin om eens een flink potje te janken.
Nou weer gennoeg geklaagd.....
Groetjes RB

hoi rb

ik ben nieuw op deze site en forum

maar klinkt me bekent   dat je weinig slaapt  

wat mij best geholpen heeft is gewoon tijd voor jezelf nemen om jezelf op te laden , dat doe je door   dingen te doen die je zelf leuk vind , door een   stukje in het bos te lopen ofzo
maar   ik hoop dat je verder kan zeggen waar je mee zit , want ik denk dat je veel piekert over dingen en daardoor weinig slaapt ,
ik ben nu zelf zwanger van de derde  

groetjes nadine

Hallo RB,
Balen zeg dat je niet kan genieten van deze zwangerschap. Helaas is daar niet aan te doen, dan er het beste van te maken. Probeer te genieten..........van   bijvoorbeeld de zonsopgang als je zo vroeg wakker bent. Of gebruik die tijd om lekkercreabea iets te maken voor je kleintje. Hoelang moet je nog?
Succes!
Groetjes Lillian

Hoi hoi
Eigenlijk pieker ik nergens over, heel raar, maar het is iedere keer iets anders waarom ik wakker lig.
Of krampen in mijn benen of mijn buik die niet lekker ligt of ...ik ben bang dat ik niet kan slapen en slaap dus ook niet.
Ik heb me gisteren dus maar weer ziek gemeld, ging echt niet meer. Morgen bel ik met het werk of ik niet een afspraak bij de bedrijfsarts kan krijgen om te zien of ik nog wel moet gaan werken.
Eigenlijk  zou ik tot 11 april moeten werken en 22 mei ben ik uitgerekend.
Maar goed ik zie wel hoe het nu verder loopt.
Ik doe lekker rustig aan en alles in mijn eigen tempo.
Bedankt voor jullie reactie's in ieder geval.
Groetjes RB

Hoi,

Herkenbaar hoor, zou zo mijn verhaal kunnen zijn.
Ik slaap ook heel slecht, en kan niet echt veel meer
genieten van m'n zwangerschap. Terwijl ik ook heel
graag zwanger wilde worden. En ik ben er zeker nog
wel iedere dag blij om, maar de laatste loodjes zijn
wel het zwaarst. Er zijn bij mij ook nachten dat ik maar
aan het rommelen ben en niet kan slapen. En dan terwijl
ik dan toch heel moe ben.
Klaag hier maar lekker van je af hoor, daar is dit forum
toch ook beetje voor...

xx Syrah (35wk)

Ik herken dit ook. Ik slaap de laatste tijd ook heel slecht en ik ben bang dat dit wel tot het eind toe zo zal zijn, eigenlijk wordt het steeds iets erger.... Ik ga dus maar extra vroeg naar bed om zo toch een beetje aan mijn slaap te komen! Dit is mijn laatste werkweek, dus als ik straks met verlof ben ga ik ook maar 's middags even liggen.

In ieder geval veel succes met slapen !

Groetjes, Michele (35 weken)

Hey,

Echt rot voor je, ik ben dezelfde dag als jou uitgerekend en ik heb gelukkig (even afkloppen) weinig last van zwangerschapsklachten en ik kan juist heel goed slapen. Maar als je last hebt van je benen ofzo, moet je het lekker door je partner laten masseren is echt fijn.

groetjes jessikaaz31

Terug
Bovenaan