Ik trek het zo slecht... dat wachten op de echo...

Hoi Meiden,

as vrijdag mag ik voor de eerste echo, ben dan ruim 7 wk. Hiervoor in april een mk gehad met 9,5 wk en ben nu dus behoorlijk zenuwachtig. Zeker nu het dichterbij komt. Ik wil helemaal niet zo stress want het is echt nergens goed voor, maarja vind het gewoon zo'n rotidee als ik straks te horen krijg dat ik weer zo gefopt ben door mijn lichaam.

Heb verder niet heel veel kwalen, beetje moe, beetje misselijk, beetje slecht slapen, dat zegt dus ook allemaal niks. Daar wordt ik zo ongeveer nog zenuwachtiger van.

Mijn man is zo lief. Hij zegt steeds maar dat we nu wel een mooi kindje gaan zien op de echo en dat de kans dat het allemaal goed gaat toch zeker 80% is. (1op5?)Zit dus behoorlijk te zenuwen hier...

Wie gaat er iets opbeurends zeggen :) :) :)

Groetjes, Marijne

Ik wel :)
Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik ook weinig kwaaltjes, alleen wat moe. Nu weer hetzelfde. Bij de eerste zwangerschap kwam daar ook een gezond kind uit dus ik ga er vanuit dat het nu weer goed gaat. Ik heb vrijdag ook de echo. Hoe laat moet jij? Ik om 15.00 uur!
Komt vast goed joh!

Hoi Twiki,

Lief van je...ik ben zo ontzettend bang voor weer een miskraam. Ik moet om 14.45 uur dus we kunnen aan elkaar denken :) Hoeveel wk ben jij dan ongeveer?

Voor ik zwanger werd van mijn zoontje ook een mk gehad en deze van april was dus nr 2. Het lukt me echt niet meer om onbezorgd te genieten van die eerste weken. Maar ach we zijn weer een dagje dichterbij vrijdag en dan hebben we tenminste zekerheid. Ik ga er gewoon vanuit dat het nu allemaal hartstikke goed gaat en ik nog zo'n lekker kind krijg als mijn zoon.

Fijne dag!

Hoi Marijne, Ik begrijp je heel goed. Ik stel mezelf gerust dat 90% van de zwangerschappen goed gaan. Miskraam is ongeveer 1 op 10. Ook heb je statistisch gezien minder kans, omdat je er als een gehad hebt. Het zijn maar feitjes, maar mij helpt het wel. Nog ff doorbijten.

x Taraneh

Oh ik vind dat wachten ook verschrikkelijk. Je haalt je vanalles in je hoofd. Ik ben al bijna 2 weken heel erg misselijk en vandaag voel ik me relatief een stuk beter. Fijn zou je zeggen, maar je gaat gelijk zitten piekeren of het nog wel goed gaat. Ben ik soms niet meer zwanger? Ben nu 7 + 3 en moet nog tot 20 aug wachten op de echo.

PFFFFFFFFFF!!!!!

Ik ben nu 7 + 2 en krijg 18/08 mijn eerste echo.

Ik heb even de zenuwen gehad, omdat ik relatief weinig klachten heb.
Maar ik heb me er inmiddels bij neergelegd.
Het is afwachten, en tot die tijd wil ik er niet meer over in zitten.
Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad, dus ik begrijp dat als je dat eenmaal hebt gehad, dat het wachten bijna ondraagelijk wordt.

Sterkte!

Wat fijn dat ik niet de enige ben! Ik probeer het ook zoveel mogelijk van me af te zetten...vandaag en morgen lekker werken dat helpt ook :)

Ik vind het wel een goede van Taraneh, statistisch gezien is de kans op een mk ook kleiner omdat ik er al 2 gehad heb, toch weinig mensen krijgen er 3. Pfft dat lucht alweer een beetje op :) Nog 2 nachtjes slapen!

Voor alle anderen die in de zenuwen zitten...ik duim mee met jullie.

Hou vol Marijne!!!
Ik had hetzelfde probleem; ook gigazenuwachtig maar ondertussen alweer bijna 16 weken zwanger... en nu zelfs alweer last van spanning voor een echo die volgende vrijdag plaatsvindt... zo zie je maar... je bent echt niet de enige!

Tot die tijd proberen afleiding te zoeken en de dagen zien door te komen... nog maar 1 nachtje nu!!!

Liefs,
Sunny

Terug
Bovenaan