ik twijfel .......... goede raad asjeblieft

hallo hallo
ik heb dit weekend ongeloofelijke ruzie gehad met mijn schoonmoeder ben behoorlijk fel uit mijn slof geschoten en me dus ook heeel erg druk gemaakt na afloop kreeg ik n eng gevoel in mijn buikie
aangezien ik al ontzettend twijfel of alles wel ok zit (omdat ik dus nix kan voelen op en in mijn buik)
zit ik er aan te denken of ik de vk moet bellen om even naar t hartje te laten luisteren
maar ik moet ook volgende week woendag(12mei) voor de gewone controle
mijn vraag is ....
wat zouden jullie doen ??
gewoon bellen of toch nog n weekje wachten ???
 
Hai Yvonnie,

Als ik jou was zou ik gewoon me gevoel volgen als je niet langs zou mogen bij de vk komen dan weet je dat in iedergeval, nee heb je ja kun je krijgen.

Groetjes Liz
 
Oh lieve Yvonnie, wat een toestamd met jou en je schoon moeder zeg.. Zou het kunnen dat je een harde buik had? Als ik me druk maak o.i.d. dan krijg ik altijd een trekkend gevoel in mijn liezen en ook een harde bal in mijn buik. Bij twijfel moet je altijd bellen, ook als je bij wijze van spreken morgen op controle moet. Ze zeggen dat alleen je vk of gyn uitsluitsel kan geven, dus aan wie moet je het anders vragen, toch? Anders zit je tot de 12e met die twijfels en dat is echt slecht voor je hummeltje. Vk's zijn er niet alleen voor begeleiding, ook om gerust te stellen, toch? Sterkte met de hele toestand en laat even weten hoe het gaat! Bellen meid!

Grtz Muty
 
Inderdaad gewoon even bellen - hartje luisteren kan bijna altijd wel even tussendoor, en dan ben je in ieder geval gerustgesteld. Sterkte met je schoonmoeder (ken het helaas ook uit eigen ervaring) en hoop dat je je gauw weer lekker voelt. Niet laten verpesten hoor, door zo'n troelala!!

groetjes, Maria2
 
hoi yvonnie
ik ken het ook helemaal: het schoonmoeder verhaal"of het zijn allemaal van die rare of het zijn onze hormonen ofzo. ik weet het ook niet, maar kan me ook altijd verrot ergeren!
gelukkig zie ik haar niet veel.
meid bel gewoon naar je vk. anders ga je daar ook nog om zitten stressen. dan ben je er tenminste vanaf en gerustgesteld. het zal allemaal wel goed komen hoor!
heel veel sterkte en liefs van mij
 
Sjongejonge, al die schoonmoederverhalen. Je zou toch denken dat ze proberen om het degene die hun kleinkind in zich draagt zo aangenaam mogelijk te maken... nouja, succes ermee! En gewoon even bellen, hoor!
 
Terug
Bovenaan