Ik val af ...?

Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment precies 10 weken zwanger. Nou heb ik gek probleempje, ik val af... in totaal al 3,5 kg. En ik eet echt veel, ik ontbijt 2 boterhammen en daarna gedurende de dag nog 6. 's Avonds een vol bord eten en tussendoor fruit. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik voorheen nogal een snoepert was (en nu niet meer). En er gebeurt natuurlijk vanalles. Maar toch.... wie heeft hier ook ervaring mee? Zou voor mij een opluchting zijn om er andere meiden over te horen.
 
In mijn Zwangerschapsbijbel staat dat je in het begin kunt afvallen ipv aankomen en dat het niet erg is voor de foetus als je in het eerste trimester nog niet aankomt (tot en met week 13) 'Normaal gesproken ben je in week 11 1 kg aangekomen, maar sommige vrouwen vallen zelfs af', staat er.
Jouw Zwangerschapsbijbel van anne Deans, te koop in boekhandel 90 269 2855 6

Groetjes Martine
 
hoi hoi

ook ik ben de eerste 3 en een halve maand afgevallen in totaal bijna 6 kilo en ben nu bijna 37 weken en alles gaat nog steeds goed
die kleine zorgt er wel voor dat hij/zij alles binnen krijgt wat ze nodig heeft zo heeft moeder natuur dat geregeld die kleine gaat nu voor jou.
zelf nu de afgelopen 2 weken ben ik weer een kilo afgevallen en de vk heeft er niks over gezegd dus zal het wel niet erg zijn zolang die kleine maar goed blijft groeien is alles in orde
dus maak je niet te veel zorgen
je komt straks nog genoeg aan hoor :)
veel liefs jacqie
 
Ik ben ook eerst een paar kilootjes afgevallen maar inmiddels zitten die er al lang weer bij!

Zo lang je goed eet is dat geen probleem. Je kleintje neemt toch wel wat het nodig heeft!

Groeten,

N.
38 wkn en 14 kilo aangekomen
 
niks om je druk over te maken. ik ben in het begin 5 kg afgevallen.
begon met 55 kg....toen was ik 50kg en nu weeg ik 63 kg (28wk zwanger).
hahaha komt er vanzelf wel bij die kilo's.
je moet alleen natuurlijk niet blijven afvallen.
na 3a4maanden moet je toch wel weer zijn bijgekomen. anders gaat je kleine en jijzelf van je vetreserves leven en dat is niet echt fijn.
gr. sandy
 
Ik was ook een enorme snoepkont maar sinds ik zwanger ben eet ik ipv koekjes en chocola een appel of iets dergelijk. Ben nu 16 weken zwanger en 5 kilo lichter dan mijn normale gewicht. Als je je goed voelt zal er niks aan de hand zijn lijkt me.

Succes!
 
Terug
Bovenaan