Ik val af...

Hoi dames,

Was ik eerst in korte tijd 1,5 kg aangekomen (en die ook weer kwijtgeraakt door overgeven) was ik de vorige keer bij de verloskundige vond ze dat ik niet zoveel was gegroeid. Ik was toen van de 12e tot de 17e week maar 0.8 kg aangekomen. Nu stond ik vanochtend op de weegschaal en ben ik tot mijn verbazig weer afgevallen. Dat is toch raar... Want ik eet gewoon normaal (niet voor twee maar dat hoeft ook niet) en ik heb wel het idee dat ik meer snoep en door het uur rust per dag toch minder beweeg.

Zou dit betekenen dat ik nu straks een groot kindje krijg omdat hij/zij alles van mij opsnoept?

Groetjes,
Jo

Hoi Jo,

Bij mijn eerste ben ik ook veel afgevallen. De vk vond het wel normaal, maar dat was aan het begin van de zwangerschap. Uiteindelijk was ik 12 kilo aankomen en mn kindje was 2930 gram, maar 3 weken te vroeg. Dus allemaal wel heel normaal uiteindelijk.
Heb jij voordat je zwanger werd ook last gehad dat je zomaar afviel?
In principe moet het kindje gewoon normaal groeien als je normaal gezond eet.
Heb het er de volgende keer met je vk even over, misschien kan zei je een oorzaal vertellen. Ik zou het zo niet weten.

Succes, Ris

Hoi,

Je kindje hoeft hierdoor niet groter/kleiner te zijn.
Maar kan wel van jou eten om het maar zo te zeggen.

Zelf ben ik bij de 1e 12 kilo afgevallen en bij de 2e 8 en nu alweer 6 kilo.
De 1e was 7,5 pond en de 2e 8 pond (wat niet verwacht was. Ze schatte het op 7 pond)

Succes.
gr. Blije Mama van 2

Terug
Bovenaan