Ik val bijna flauw

Hoihoi,

Op advies van het CB ben ik over gegaan op nut omeo voor baby's met krampjes en spugen en last van ontlasting.. Maar Lars heeft geen last van zijn ontlasting alleen onwijs last van krampjes.. Maar nu dat hij over gegaan is op de omeo laat hij de hele dag windjesss met een beetje poep... Ik heb nu zijn kamer deur open staan maar ik ruik zijn windjes in de huiskamer dat eruit zo klein lichaampje zo een geur kan komen... Mgoeddd is dat normaal ? iemand ervaring ermee? volgens mij kan dat toch nooit goed zijn?

Groetjes,

Bianca

Jawel is normaal. Tyche heeft dit ook sinds we met omneo zijn begonnen. Nou.. niet normaal!! Ook als we in de keuken zitten te eten en madame laat in de kamer een scheet.. nou dan hoef je geen eten meer haha. Maar schijnbaar is het alleen maar goed.. dit krijgen ze dan ipv krampjes.. werkt de omneo bij jouw hummel? Ik heb er namelijk mijn twijfels over.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Hahaha, ja hoor het is normaal dat ze zo stinken. Kris kan er ook wat van. Het schijnt idd goed te zijn als ze windjes laten. Dat heb ik me tenminste laten vertellen. Kris had ook heel veel last van krampjes. Bij hem hielpt het goed. Nou zijn we vorige week van 6 naar 5 voedingen gegaan, dus in een keer een hele sloot meer. En nu heeft ie toch weer last van zijn darmpjes. Hopen dat het snel weer beter gaat.
Groetjes Ellen

Hoi Hoi,

ook ik gebruik omneo voor de krampjes, al sinds Daphne 3 weken is. Ze had er erg veel last van. Sindsdien is ze, net als jullie kindjes, heel winderig. En STINKEN!!! Ppfff....
Maar goed, de voeding is wel heel fijn. Ze huilt totaal niet meer! Heerlijk, ze is nu echt weer een super blije baby. Dus ja, wij hebben er erg veel baat bij de omneo voeding. Heb al even gedacht om weer over te stappen naar normale voeding, maar ach dit gaat nu hartstikke goed dus waarom terug gaan?

Groetjes
Sandra (mama van Daphne)

Hoi,

Kay kreeg eerder ook Omneo en sinds een paar weken pas de normale Nutrilon.
Het is echt goede voeding en ja, windjes horen erbij!
Dáár krijgt je kleine juist krampjes van als ze het lichaam niet v erlaten zeg maar!
Dat ze ruiken is waar, maar ruiken die van jou naar viooltjes?
En bedenk je eens dat je ál die lucht moet ophouden.. Buikpijn dus!

Het is niet het friste maar geweldig goed dat je kleine op die manier van zijn krampjes af komt. De lucht moet er toch uit, is het niet van voren dan maar van achter!
Daarbij zegt een tante van mij altijd:

BETER IN DE WIJDE WERELD DAN IN EEN TE KRAPPE BUIK! haha..

Succes!

Esmé mv Kay

Hallo

Ook Evi heeft Omneo.

Met borstvoeding eigenlijk nooit last gehad van enorm stinkende
ontlasting maar toen we overstapten... pffffffff! Visjeslucht zeg
maar...

Nu lijkt het trouwens minder te worden.

(of ik ben gewoon te verkouden!)

Dus niets abnormaals aan hoor! Nouja... dat zo een kleintje dat kan produceren... maar ja!

Groetjes

Poeh gelukkig dat het normaal is dat stinken dan :p Tess zo te zien werkt het wel hij huilt iets minder maar ik ben pas vrijdag begonnen.. Ik ben benieuwd hij kan straks kiezen wat hij wil eten friso extra of friso licht verteerbaar :D

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan