Ik val bijna van mijn stoel!

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,
Vanmorgen bij het opstaan kon ik het niet laten en deed een test.

Mijn handen trilden omdat ik het zo spannend vond.
Toen ik even later keek, zag ik dat er niets stond.
Even later zag ik toch een streepje.
Heel licht positief....
Je ziet hem echt, het is geen opdroogstreepje of zo.
Mijn man is nog niet overtuigd en ik doe er morgen nog wel eentje voor de zekerheid maar een streep is een streep, toch?

Ik ben echt overdonderd want ik had niet gedacht dat het in de eerste officiële ronde al raak zou zijn.
Ik ben nu 35 jaar dus ik dacht wel een half jaartje bezig te zijn.

Nu maar hopen dat het blijft zitten waar het zit.

liefs mamajb

Das ook toevallig... ik heb vanmorgen ook een test gedaan (kruitvat eigen merk) en daar kwam na een paar minuten ook een heel licht streepje! Mijn NOD
(bij 30 dagen) was 18 aug, maar vorige keer was mijn cyclus 35 dagen.
Mijn man zag het streepje ook, maar was net als jouw man nog niet overtuigd. Hij zei over 48 uur nog een test doen, maar weet niet of ik zo lang kan wachten hahaha.

Zit er eigenlijk verschil in testen? Er moet toch een verklaring zijn voor het verschil in prijs...

Allebei gefeliciteerd! Licht positief is ook positief. Kruidvat testen zijn erf gevoelig en geven eerder dan de clear Blue aan dat je zwanger bent. Ik gebruik ze u om te zien wanneer de pregnyl uit mijn lichaam is.

Een streep is een streep! Ik gebruikte ook KV2x5 en ben daar heel tevreden over. Gefeliciteerd!

Ik gebruikte voor eerste keer testen ook kruidvat. Als die positief waren testte ik de volgende dag of twee dagen later (afhankelijk van mijn geduld) nog eens met een ander merk ;-)

Hopelijk blijft het positief en mogen we jullie snel echt feliciteren!

Ja gewoon 2 voor 5€. De beste test die er is. Van testjezelf.nu zijn ook geweldig en nog goedkoper. Ik deed bij mijn zwangerschappen een paar dagen later nog een clear Blue Digital. Maar dat was meer psychisch hahahah. Dan staat er duidelijk zwanger.

Terug
Bovenaan