Ik verlies bloed midden in mijn cyclus!?

<p>Hallo, </p><p>Vanmorgen plaatste is al een blog met dat ik dik, doorzichtig slijm verloor waar wat bloed in te zien was. Nu verloor ik eerder op de avond al wat bloed maar nu verlies ik echt druppels bruin bloed!! Het kan nog niet met menstruatie zijn want daar ben ik sinds een week pas vanaf. Ook heb ik tijdens mijn menstruatie vreselijk veel pijn en krampen. Nu heb ik nergens last van.</p><p>Wel was vandaag 2 weken geleden mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.</p><p> </p><p>Zijn er hier dames op dit forum die ook bloedverlies hebben midden in de cyclus?</p><p> </p><p>Ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus loopt gezien dit onze derde ronde is na het stoppen met de pil. </p><p> </p><p>Het maakt me een beetje onzeker. </p><p> </p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen. </p><p> </p><p>Liefs en alvast bedankt voor de reacties x</p>

Is het mogelijk dat het een innestelbloeding is? Ik had zelf ook bruin bloed, duurde ongeveer 1 dag en toen ineens over. Zelf waren we niet bewust bezig met een kindje dus ik dacht alleen maar dat het een vervroegde hele lichte menstruatie was. Uiteindelijk bleek het een innestelbloeding te zijn geweest.

Denk niet dat het al een innesteling kan zijn. Of ik moet direct na mijn menstruatie een eisprong hebben gehad en dat mijn eitje bevrucht is, dan zou het kunnen. 

Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet.  Vandaag is het weer helemaal over. 

Het was dus gisteren toch nog niet over. Gisteren avond begon het weer en vanmorgen heb ik er ook nog steeds last van ? hoelang kan een ovulatiebloeding of innestelings bloeding eventueel duren? Iemand ervaring hiermee? 

Ik vond dit via Google: https://clinicatambre.nl/el-medico-responde/is-het-normaal-om-tussen-de-menstruaties-door-een-bloeding-te-krijgen-intermenstruele-bloeding. Misschien heb je er iets aan.

Dit heb ik eigenlijk ook iedere maand. 
Eigenlijk weet mijn gynaecoloog er ook geen raad mee. 
Ik zou beginnen met ovulatietesten om erachter te komen of je rond deze periode wellicht een eisprong hebt. 
En, natuurlijk alles goed bijhouden! 

Als ik het volgende maand weer heb dan ga ik beginnen met testen. Gisteren allerlei rare kleine krampjes gehad, die mij misschien aan een innesteling doen denken. Geen idee natuurlijk en misschien wil ik dat te graag geloven. Maar we gaan het zien binnenkort! 

Terug
Bovenaan