Ik verveel me.....

Hi dames,
Even verhaaltje van vandaag, ben vanochtend opgestaan en even hier wezen kijken.
Daarna bammetjes gesmeerd voor mannetje en die wezen brengen naar z'n werk.
Daar onze dochter ook maar gelijk gevoed, tja was etenstijd voor zowel de mannen als onze meid.
Daarna terug gelopen en vervolgens filmpje gekeken en bezoek gehad.
Even later kreeg ik te horen dat mijn mannetje later thuis zou zijn, ok.
Komt ie ladderzat thuis om kwart over acht ofzo, is gaan douchen en nou ligt ie met z'n zatte ballen in bed, en ik zit hier maar weer.
Kleintje ligt ook te slapen, wel rustig zo.
Morgen zal ie er wel last van hebben en dan ga ik heel hard lachen.
X

Hihi, nou lekker is dat! Het klinkt alsof je het zwaar hebt!
Drinkt je man zoveel op de vrijdagmiddagborrel of heeft ie zo weinig nodig om ladderzat te worden?
Nou sterkte ermee.
(en uh, rauw ei met tomatensap was het hè?)
Liefs Nelleke

Nee hoor, normaal doet hij zoiets niet.
Hij drinkt ook niet veel meer, voor ik zwanger was gingen we iedere week op stap en nu niet meer, anders gaan jullie dadelijk denken dat mijn mannetje een zuipschuit is, en dat is ie niet hoor.
Hij had ook niet veel gegeten, en ja dan gaat het tien keer zo hard.
Ik moet nog uur wachten voor ik zelf naar bed toe kan, kleintje krijgt dadelijk nog voeding ergens tussen elf en twaalf.
Tja er moet er 1 de verstandigste zijn hè?!
Nee grapje, geef borstvoeding.
Als ik dadelijk naar bed toe ga, ga ik er lekker tegenaan liggen, en dan hoop ik wel dat ie met zijn mond de andere kant op slaapt. Stinkt zo die alcohol, bleh.
Verder is het echt een schatje hoor. Hij is zooo  grappig als ie zat is.
X

Hihi, ja stinken is dat he! Vooral de ochtend erna! Kan je maar beter zelf ook meegezopen hebben, dan is hetminder erg. Maar goed, eerst de bv maar afmaken en dan weer 's lekker stappen! Lijkt me wel weer leuk. We gaan nu ook wel eens wat leuks doen maar niet meer tot sochtends vroeg dansen en drinken. Komt wel weer. Hoewel ik er minder behoefte aan heb door die kleine thuis. Is ook zo gezellig.
Nou, hopelijk heeft je man geen kater zometeen, en anders . . .succes!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan