Ik vind de 20 weken echo spannend/eng.

Hey allemaal,
Ik heb donderdag mijn 20 weken echo en vind het eigenlijk hartstikke spannend/eng.
Ik heb nu ongeveer een week dat ik bang ben dat ze misschien iets vinden al heb ik daar geen reden toe dat te denken. Tot nu toe alle maanden al lekker misselijk enzo en voel wel gewoon het gekriebel in m'n buik.
Dit is mijn eerste, misschien dat dat me zo onzeker maakt.Al waren de dingen die ik las in het boekje van het ziekenhuis wel dat ik er over na ging denken.
Maar wie had/heeft dit nog meer?
 
hey xarion

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad en ook ik was angstig... Gelukkig was alles prima!
Maak je maar niet te druk het is zoals het is en je kunt er niks meer aan veranderen dat klinkt lullig maar die gedachte hielp mij wel!

Succes nog even geduld voor je het weet is het donderdag :)
 
He balen dat je het zo spannend vind. Het is ook spannend hoor.
Ik had ervaring dus dat scheelde maar doordat ze nu alles kunnen zien ben je ook sneller ongerust dan vroeger. Veel echte afwijkingen zien ze op eerdere echo's ook wel hoor. Denk maar gewoon aan het gekriebel dat jou kindje zich fijn voelt bij jou en voor je het weet sta je weer buiten als de gelukkigste mama 2 be die er is....
 
Terug
Bovenaan