<p>Hallo dames,</p><p>Ik wil toch wat van me afschrijven omdat ik er mee zit. Als tiener zijnde had ik al last gehad van straie. Op de binnenkant van mijn bovenbenen, beetje op heupen en op borsten. Dus ik wist al dat ik tijdens mijn zwangerschap ook kans had om het te krijgen. Dus vanaf dat mijn buik begon te groeien ben ik aardig aan het smeren. Vaseline, bio-oil, buikbalsem enz. Dat ging een tijd goed, alleen op mijn heupen waar ik al straie had begon het een beetje door te scheuren. Maar sinds ik de 30 weken heb aangetikt is het ook op de voorkant van mijn buik gekomen. En ik vind dit zo erg. En ben al niet iemand die zeker is over haar lichaam. Dus ik voel me echt lelijk. En al dat smeren lijkt ook niet te helpen.</p><p>Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ontzettend blij ben dat ik een kindje mag krijgen. Al zou mijn hele lichaam onder moeten zitten om mijn kindje te krijgen zou het het helemaal waard zijn. Maar ik vind het wel erg kut. Het voelt denk of er een stukje vrouwelijkheid wordt weggenomen ofzo.</p><p>En weet ook niet wat ik er tegen kan doen. De ene zegt smeren, smeren en nog eens smeren. Maar de andere zegt je krijgt het of niet en dat het niet te voorkomen is met smeren. </p><p>Dus hoef verder ook geen haatberichten ofzo. Want het is het allemaal meer dan waard. Maar dan kan ik het nog wel kut vinden</p>