ik vind dit een leuke forum, gestopt met de pil

Hallo allemaal.

ik heb een erg belangerijke vraag ik ben november 2003 gstopt met de pil omdat wij graag zwanger willen worden maar ben het nog steeds niet hoelang kan het duren voor dat je zwanger bent?
het klopt toch ook dat ik dan 9 maand gestopt ben met de pil.
xx mij p.s ik ben 21 jaar.
 
hallo mij

hoelang het duurt voordat je zwanger kan worden kan niemand je zeggen. bij de 1 is dat de eerste keer al (dan heb je super mazzel!) en bij een ander duurt het 3 jaar of helemaal niet....

niemand kan jou vertellen hoelang het dus gaat duren. geduld hebben, en proberen bij te houden wanneer jou vruchtbare dagen zijn etc is op dit moment het enige wat je kunt doen.

wat je bedoelt met dat ik dan 9 mnd gestopt ben met de pil snap ik niet helemaal. ik denk dat je wilt weten hoelang je nu gestopt bent????
als ik tel vanaf november dan zijn dat nu 8 maanden (mits je begin november gestopt bent )
hopelijk kun je hier wat mee
succes met zwanger worden
xx kimpansee
 
hoi,

ik was in okt.03 al gestopt met de pil en werd ook een beetje wanhopig.. maar deze maand is het eindelijk gelukt!!

dus ik adviseer je toch om nog een beetje geduld te hebben, ik weet hoe moeilijk dat is.

heel veel succes!
 
car en kimpansee

bedankt voor jullie snelle reactie.
car wat super gaaf voor je van harte gefeliciteerd geniet ervan hoe oud ben jij?.
ik zal nu zeker wat meer geduld hebben :).
ik hou iedereen op het forum wel op de hoogte als het zo ver is bij mij.
xxx mij.
 
car en kimpansee

bedankt voor jullie snelle reactie.
car wat super gaaf voor je van harte gefeliciteerd geniet ervan hoe oud ben jij?.
ik zal nu zeker wat meer geduld hebben :).
ik hou iedereen op het forum wel op de hoogte als het zo ver is bij mij.
xxx mij.
 
Hoi,

Ik was in de week in een boek aan t lezen en daar stond in dat het merendeel van de vrouwen tussen 6 en 12 maanden zwanger wordt.
Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat het langer duurt, maar zeker niet wanhopen, je moet positief denken. Natuurlijk is dat nog makkelijk gezegd van mij, want ik zit nog maar in ronde 1.
maar toch nog veel succes gewenst.
grtjs,

Bea
 
Terug
Bovenaan