Ik vind dit zo vreemd!!!!!!

Hoi ladies,
Ik had dinsdag of woensdag ongi moeten worden,maar ben het toen niet geworden ook had ik een test gedaan en was negatief nu heb ik wel vanaf dinsdag van dat bruine afscheiding.
Ik dacht eerst dat komt omdat ik ongi moet worden maar het wil maar niet doorzetten.
Ik heb vandaag (donderdag) weer een test gedaan en weer negatief.
Nu snap ik er helemaal niks van ik weet ook niet waaneer ik nou ongi ga worden.
Maar vind dit wel knap irritant hoop dat ik gewoon morgen ongi word want zwanger kan ik nit zijn omdat mijn temperatuur ookal begon te zakken.
Gr niem

Klote!!! Die onzekerheid.....
Je wilt het liefste zwanger zijn,maar als het niet zo is dan maar normaal ongi..en niet van die bruine prut toch?
Weet je niet waar je aan toe bent,en elke keer die teleurstelling van een negatieve test is ook niet leuk.
Nou meid,ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
(en natuurlijk het liefst een +)
Liefs Esther

Hee lieve Niem,

Wat een raar verhaal?! Je zou toch gewoon ongi moeten worden inmiddels?! Ik heb wel eens gehoord van een innestelingsbloeding die eruit komt als je ongi moet worden.. maar.. dan blijft het raadsel van je temperatuur over.

Die onzerheid is het ergst he?! Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent (ik blijf hopen op een positieve test!!).

Houd je me op de hoogte?

Dikke kus F.

Hoi Niem,
vreselijk he, die onzekerheid...Ik had deze week precies het zelfde. Ook van die bruine afscheiding , terwijl mijn ongi nog lang niet moest komen. dacht even aan een innestelingsbloeding, maar helaas, gisteren kwamen toch die duivels weer. Bijna een week te vroeg.
Ben benieuwd hoe het met jou is gegaan.
Kus A

Terug
Bovenaan