ik vind het best wel spannend

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

vandaag zit ik op dag 27 en ik denk dat ik rond de 14e mijn eisprong heb gehad... ( mijn temp is toen 0,2 omhoog gegaan ) nu is hij nog steeds hoog met wat uitschieters maar niet lager dan 36.7....

sinds een week vollere en gevoelige borsten ( mijn vriendin viel het gewoon al op dat mijn borsten dikker waren geworden en dacht dat ik een andere bh aan had.......) ik zie het nu zelf ook en mijn vriend ook.......

voor de rest voel ik niet zoveel

wel als ik in bed lig en ik moet niezen dan voel ik steken in mijn onderbuik... maar ja...

voor de rest voel ik niets, ben niet misselijk of voel geen ongikrampen of gerommel oid, helemaal niets....

we wachten maar gewoon af ..      liefs tobi

Das zeker spannend tobi...ik weet er (helaas) alles van...

Ik hoop voor je dat je borsten de waarheid vertellen en dat je zwanger bent! haha...
Succes en we duimen

Goh Tobi, spannend hoor!
Dus volgende week is het D-day??
Ik hou het goed in de gaten hoor!
Ga keihard voor je duimen.

Liefs,

TeHa

toet toet!!!

hahaha is het geen piep piep meer??

nou euh klinkt errug spannend hoor!!!
hoop het zo voor je hoor!!!
is wel een mooi kerstcadeautje!!

nou heel veel succes.

liefs Bri

heee tobi,

ik heb net op jullie andere berichtje gereageerd en had deze nog niet gelezen, maar je zit dus in spanning!!!maar dan heb je toch morgen je NOD, of tel ik verkeerd?het klinkt allemaal goed!!!
ik ben bang dat ik ongi word...heb al bruin bloed en buikpijn, helaas voor mij geen augustus maar jij wel hoor!!!!luister goed naar me!!!!!

en eeuh idd TOET TOET

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan