<p>Lieve ouders. </p><p>Ik wil even iets van me afschrijven. Ik heb een dochter van 2.5 jaar, en een zoontje van bijna 11 maanden. Op het moment geniet ik niet meer zo, . Ik ben fulltime mama, en 24/7 met de Kids. </p><p>Mijn zoontje jammert en zeurt veel ( was de eerste 3 maanden een huil baby) en is altijd een beetje een ontevreden ventje geweest. ( hij wordt nu ook weer snachts huilend wakker. Of smorgens huilend wakker. Dit breekt me op </p><p>Mijn dochter zit in de typische peuter puber tijd ". En vraagt constant (negatieve ) aandacht. </p><p>Ik merk dat ik de laatste tijd niet meer echt kan genieten en voel me meer een politie agent of een strenge juffrouw, dan een gewone mama. Ik wil natuurlijk wel even zeggen Dat ik superveel van mijn kinderen hou, en ik probeer ook veel met ze te wandelen, en leuke dingen te doen., </p><p>Maar het klinkt raar maar ik vind het af en toe heel saai. Elke dag is hetzelfde en s"avonds om 8 uur ben ik dood op. Heeft iemand ervaring hier mee ? Of tips voor me ? Om misschien een beetje energie terug te krijgen haha ?</p><p>Veel liefs xx </p>