Ik vind het maar moeilijk soms hoor die sprongetjes en tandjes.....

A

Anoniem

Guest
Nou meiden jullie lezen het al, ik vind eht soms echt moeilijk hoor.
Soms weet je gewoon niet wat   je kind mankeert toch? Poeh heb nooit geweten dat het soms zo moeilijk kan zijn.....

Nu zit Rik in zijn sprongetje volgens mij, maar lijkt wel een heel ander kind. Kan ineens niet meer zelf spelen en huilt erg veel (huilde eerst echt NOOIT). Wil geen warm eten meer (geef nu in ieder geval zijn laatste fles maar koud), zijn flessen laat ie staan. Warm eten wordt een gevecht, zelfs zijn boterham. Het enoge wat goed gaat is fruit. Maar goed ga het hem neit opdringen hoor, wil geen kindje wat straks antipetie (of zoiets) heeft tegen eten. Maar ja wel lastig toch?

Ook krijgt ie momenteel tand nr 3 en 4 bovenin. Dus hij raced zichzelf 3x per dag helemaal onder.

Poeh poeh, zo moest het even kwijt hoor!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

P.s. Hij zegt wel al papapapapapapappa en mamamamamamamaam en hij kan nu ook zitten (nog niet echt stevig, maar kan hem al loslaten!!)

Hoi Saskia,

Hadden ze maar een gebruiksaanwijzing hè?!?
Ik weet het hier op het moment ook niet zo goed. Bas is uit zijn hum. Huilt veel. Eet maar matig en komt ineens weer het 's nachts voor een voeding.

Sprongetje? Tanden?

Ik zou het ook niet weten. Maar lastig is het wel. Gelukkig slaapt hij overdag goed (gister zelfs drie uur) dus dan hoef ik niet de hele dag met hem rond te lopen.
Vanmiddag even naar het winkelcentrum (ik ben bang dat we in het dorp weg waaien door de harde wind). Misschien vindt hij dat wel gezellig......

Groetjes en succes,
Karin

hoi
nou dat hebben we hier ook,nog in lichte mate,niet zelf kunnen spelen,vaker wakker s,nachts.eetlust is iets minder.wat huilerig.bij anouk is net tandje nr 2 erdoor.
het komt ook allemaal tegelijk he?maar we moeten er even door,er komt straks weer een leukere tijd.
groetjes petra

nou meid, ik snap het wel hoor even lekker van je af praten.
Frustie is het he als hij "ineens" iets niet meer wil terwijl het eerst geen probleem was, misschien ligt het wel aan het doorkomen van de tandjes, daar kunnen ze zo goed ziek van zijn.
Je zei dat hij ook geen brood eet, nu weet ik niet wat voor brood je geeft, maar na lange tijd aanmodderen ben ik bij Brian overgestapt naar bruin brood en dat gaat geweldig.
Ik was nl begonnen met wit brood en wilde hem dit eerst goed onder de knie laten hebben, maar er zat geen vooruitgang in. Toen dacht ik ik probeer gewoon bruin brood en ja hoor Die boterham vliegt erin.
Nou meid hopelijk voelt je mannetje zich snel weer wat beter.

Groetjes,
Achnita

Hier net zo....vanacht was ik bijna radeloos.

Waarom huilt ze nu toch zo tot het overstuur zijn toe.

Pijn, toch tandjes, ze kwijlt al maanden lang...en heeft veel symptomen maar tandjes tot nu toe.......noppes

Ik wil niet telkens een fles geven zodra ze wakker word snachts, want heeft ze wel honger?
Maar toch maar weer gedaan. Daarna slaapt ze weer........wij allemaal rust.
Je kan haar wel weet ik hoelang laten liggen maar ten eerste kan moeders daar niet tegen ten tweede..... als je weet dat het met een flesje klaar is......dan maar extra fles toch?

Jammer dat ze de gebruiksaanwijzing vergeten zijn mee te geven.

Voel me soms echt heel onzeker, als ik haar niet begrijp. Maar ja we willen t allemaal alleen maar meer dan goed doen natuurlijk......
blijft moeilijk soms

Nou kan me hier volledig bij aansluiten !

Zie nu al op tegen die 8.5 maanden sprong pffffffffffffffff

Ik hoop eigenlijk dat hij er geen last van heeft , maar die vlieger zal wel niet op gaan :p

Groetjes van anna

Hmmm, ik heb het boek oei ik groei wel, maar ik let er nooit op. Ik weet ook nooit wanneer er een sprongetje is. Ik defineer mijn kinderen altijd in termen als vervelend en niet vervelend...

Maar het is super frusty als je niet weet wat er aan de hand is!!! Eline is nu in haar niet vervelende periode, maar goed, dat kan zo weer omslaan, weet ik...

Pff hier nog eentje....

Feline wordt nu al weer 2 weken elke nacht wakker en dan flink huilen. Dan geven we een fles en dan gaat ze wel weer slapen.We hebben echt alles geprobeerd, maar een fles is het enige dat helpt. En overdag meer eten geven heeft dus geen zin....

Tegenwoordig mag ik overdag niet bij haar weglopen, en gaat ze huilen als ik bij de creche weg loop...

Nu wil ik graag voor een tweede kindje gaan deze zomer, maar als ik dan dit heb.... Ik heb wallen tot op mijn knieen...

Verder is Feline wel echt heel erg lief en kan ze goed zelf spelen, maar waarom ze dit nu heeft? Ze knauwt wel veel op haar tandvlees, maar ik zie nog niks doorkomen, ze heeft onder 2 tandjes (sinds december) maar verder nog niks.

We moeten maar gewoon   doorgaan en niet zeuren ;-)

x Maris

Terug
Bovenaan