ik vind het maar niks, het kdv

hoi allemaal,
we hebben dus net een rondleiding gehad op het kdv, maar ik wil Nynke daar niet heenbrengen hoor..... ik vond de ruimtes niet gezellig, beetje kaal met lage systeemplafonds en er hing echt zo'n bedompte lucht. (zie mijn topic over ventilatie bij kdv) De slaapruimtes hadden ook geen ramen alleen maar mechanische ventilatie. we hebben helaas geen plek op een ander kdv, maar ik ga mijn kind niet naar iets sturen wat ongezond is voor haar. Vanavond maar eens met mijn man overleggen wat we kunnen doen (hij vond het ook niks).

groetjes,
Daphne

Laat je goed informeren hoor, is zeker de moeite waard! Heb ik vorig jaar ook gedaan toen de oudste naar het kdv moest. Het heeft wel even geduurd, maar nu gaat hij ook naar een kdv dat ons heel erg goed bevalt (en hemzelf ook, gelukkig). Je moet voor een kdv kiezen dat je een goed gevoel geeft, je kindje moet er zich wel veilig kunnen voelen! Veel succes met het uitzoeken!
Groetjes van Ruth

Vervelend!
Wij hebben de rondleiding gekregen voordat we ons hadden ingeschreven, inclusief een uitgebreid gesprek, zodat we goed geinformeerd een keuze konden maken... We vonden ons KDV er prachtig uitzien met veel goede faciliteiten en hebben ons dus meteen ingeschreven. Ik was toen 5 maanden zwanger geloof ik. Gelukkig zouden ze plek krijgen tegen de tijd dat mijn verlof afloopt, dus alles is geregeld.
Maar ja, plekjes op KDV zijn bepaald niet in overvloed aanwezig, ik weet niet zo goed wat we hadden gedaan als er geen plek was...

Veel succes en ik hoop dat je toch (op deze korte termijn) een plekje kunt vinden waar je je wel prettig voelt!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Hoi!

Vervelend zeg, dat het zo tegen viel. Jammer genoeg is er inderdaad geen overdaad aan plekken beschikbaar op kinderdagverblijven, maar het is wel zo prettig al het goed voelt. Dat doet het bij jullie nu dus overduidelijk niet...

Op korte termijn kun je het misschien zoeken in gastouderschap? Of, uh.... (ik probeer even mee te denken)  Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar in sommige (grotere) plaatsen heb je ook wel van die "verstopte" kinderdagverblijven, kleinschalig enzovoort. Die hebben vaak geen grote advertenties, je moet er wat harder naar zoeken.

Veel succes in ieder geval!

groetjes Dionne/vis78

He!, bedankt voor het meeleven, nog even uitleggen hoe het komt dat we niet veel keus hebben, we zijn namelijk tijdens mijn zwangerschap verhuisd van Rotterdam naar Drenthe, vandaar.

Groetjes,
Daphne

Ik kan me goed voorstellen dat je je kind daar niet met een goed gevoel achterlaat.
Ik hoop dat je een andere oplossing kunt vinden. En wat er al geschreven werd, misschien is een gastouderbureau iets voor jullie.
Succes!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan