Ik vind het soms best wel moeilijk om moed te blijven houden!!

Dag klussers onder elkaar!!!

het moet er dan maar weer eens van komen, ik kan het echt niet laten.
Had me nog zo voorgenomen om ff een time-out te nemen hiero, maarja ondertussen ben ik alweer volop in de weer met antwoorden op jullie berichten.
De meeste van jullie zullen denk ik precies begrijpen wat ik bedoel, de drang is er en blijft er, ook al wil je het niet!!
Nog maar iets minder dan 3 maand en dan mag ik weer naar de gyn toe, na een 1/2 jaar in de "wacht" te hebben gezeten.(na alle testen en onderzoeken te hebben gehad is gebleken dat we beiden goed gezond zijn en in principe op de natuurlijke weg zwanger moeten kunnen raken maar helaas na 22 maanden is het ons nog niet gelukt!!) Achteraf gaat het allemaal wel erg snel en is het voor ons ook wel beter geweest om even niet van datum op datum en ziekenhuis op ziekenhuis bezoek te leven!!!
Maar deze cyclus maand gaan we er weer vollop tegen aan en klussen om de dag!! (phoe, je moet er wat voor over hebben hè)alle tips zoals, benen in de lucht en na de "daad" klaar komen, neem ik met open armen in ontvangst en ga hier gelijk mee aan het werk hihi. HOE HETEN DIE TABLETTEN OOK ALWEER DIE IK HIER REGELMATIG VOORBIJ ZAG KOMEN? DIE ENE DIE JE CYCLUS OP REGEL HOUD!!

Vindt het erg fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen en even lekker van me af te schrijven, hier weet ik tenminste zeker dat ik begrepen word!!!
Zijn er nog meer meiden die tussen 14 en 18 april de nod dag hebben?

Dames namens mij...HEEL VEEL SUCCES MET DE KOMENDE KLUS DAGEN EN VOOR DE MEIDEN DIE BEZIG ZIJN OF GAAN BIJ DE GYN TOI TOI TOI...EN VOOR DE ZWANGEREN ONDER ONS VAN HARTE EN GENIETEN MAAR!!!

Liefs N.

Hoi N,
Ja het valt niet mee he, steeds moed houden. Ik denk dat dat voor veel mensen heel herkenbaar is. Die tabletten die jij bedoelt is denk ik Clomid. Die kunnen je door een gyn (of soms ook ha) worden voorgeschreven en wekken je eisprong op. maar ik begrijp dat jij wel een gewone cyclus hebt? Clomid heeft geloof ik alleen zin bij vrouwen die of een hele lange cyclus of helemaal geen cyclus hebben.
Heb je trouwens ook al met evaluatietesten gewerkt?

In ieder geval sterkte ermee en probeer de moed er een beetje in te houden.
Groetjes Ingrid

Tarwekiemtabletten! Te koop bij het Kruidvat. Deze zijn bedoeld om de weertsand te verhogen maar hier hebben een aantal meiden zeer positieve ervaringen met de 'vruchtbaarheidsverhogende werking' ervan. Ik weet niet waar het in zit, of je nou regelmatiger wordt ervan of dat de eisprong wordt gestimuleerd..?

Hoi N.

Heel herkenbaar allemaal hoor. Wij zijn inmiddels 23 maanden bezig, pfffffff en soms denk ik dat het voor ons niet is weggelegd! Stom natuurlijk want kan natuurlijk nog best na 2 jaar.
Moet zelf volgende week naar de gyn.
Heb een half jaar Clomid geslikt omdat ik geen goede eisprong had en mijn cyclus daardoor belachelijk lang werd (tot 56 dagen!!!). Als je een goede cyclus hebt zoals jij, heb je geen Clomid nodig hoor! en wees maar blij, want je kunt je er behoorlijk KUT (sorry!) van voelen!

Heb ook alle onderzoekjes al gehad en behalve mijn slechte eisprong is alles goed. Nu heb ik al weer 2 maanden geen clomid geslikt en heb toch een eisprong gekregen en een normale cyclus (zo'n 30 dagen) dus heb hoop dat de hormonen de boel een beetje hebben gestimuleerd.

Ook heel herkenbaar dat je niet van ziekenhuis op ziekenhuisbezoek wilt leven. Vond ik ook niks aan toen wij net heen gingen en alle onderzoeken razendsnel achter elkaar werden voorgeschreven en ik ook nog voor allelei andere klachten naar het ziekenhuis moest. Echt niks aan, kon wel een parkeerabb. nemen.
Nu dus tijdje rust gehad maar wil nu ook wel weer graag heen. 2 jaar is toch wel erg lang hoor.

Maar ja, we houden de moed er wel in. Ben benieuwd wat zij volgende week te zeggen heeft en of we al in aanmerking komen voor een behandeling.

Ik hou jullie op de hoogte.

Heel veel succes en we houden de moed er in hoor!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan