ik vind het zo spannend!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

zoals jullie misschien hebben kunnen lezen ben ik nog niet ongi geworden!!!!

ga nu heeeeeeeel hard hopen dat ons dit wondertje deze keer is gelukt en gegund!!!!!!

heb ook helemaal geen ongi-krampjes, wel een harde buik, mijn tepels zijn constant hard  terwijl ik teruggetrokken tepels heb, mijn tepelhof is mi ook donkerder, kan zeer moeilijk slapen, dus dat klopt niet in het rijtje met de klachten maar ja, niet iedereen is hetzelfde.

ga nu wel iedere minuut naar de wc om te kijken of ik nog steeds niet ongi ben, morgen weer werken dus dan heb ik afleiding(als de rode duivels dan nog niet zijn gearriveerd)

Hoop zooooooo dat het is gelukt deze keer, hebben vandaag een stervensgeval, de 5e in 3 jaar tijd dus hebben wel behoefte aan iets leuks en o wat zou ons dit gelukkig maken, weer wat zonneschijn!!!!!!

Ga nu maar weer nagelbijten en maar vroeg naar bed.

Gaan jullie voor me duimen?
Ik duim ook voor jullie allemaal.
Ben zo blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, voel me soms zo'n zeur, als dat zo is hoor ik dat graag, kan ik er rekening mee houden!!!

lollifantje

Heej! Daar is het forum toch juist voor: lekker vertellen wat er in je omgaat.
Tuurlijk duim ik voor je. Duim je ook voor mij? Ik had dinsdag mijn NOD, of woensdag of donderdag of misschien morgen???? Er is nog nisk in ieder geval, maar ik ga ook bijna dood van de spanning...
Hel veel sterkte met alles (en gecondoleerd)

Liefs Pien

succes hoor en toi toi!!! hopelijk is het zo ver voor jullie!!

liefs sweety (8w zw)

Hoi lollifantje,

Hoe is het met je? Wel of geen ongi? Bij mij zijn de rd's er nog steeds niet. Ik heb wel af en toe wat pijn in mijn buik net alsof ze er aankomen. dus ik wordt ook gek van de onzekerheid en spanning

Sterkte met wachten...

Liefs Pien

Ben ook benieuwd hoe het is!
Ik zit ook n spanning, vandaag of morgen zou het ongeveer moeten komen. Denk af en toe iets te voelen in mijn buik, maar????? Erg man die onzekerheid!
Ik heb iig nog geen hoofdpijn, wat ik altijd een dag of 2 krijg voor ik ongesteld moet worden...
Groetjes Renee

Terug
Bovenaan