<p>Lieve mama's</p><p>Ik zit dit met tranen in mijn ogen te typen en ben op zoek naar wat tips of mensen die dit herkennen.</p><p>Mijn zoontje is nu 2 weekjes jong en ik heb een dochtertje van 20 maanden. Ik vind het zo zwaar, en het valt me zo tegen ik voel me ontzettend lullig als ik dit typ, </p><p>Mijn zoontje is overdag redelijk rustig op natuurlijk wat huil buitjes na, maar snachts.. dan slaapt hij geen meter en is hij de hele nacht aan het huilen.. niks werkt dan ook het is alleen snachts, maar dat maakt het extra zwaar omdat ik overdag nog een drukke dreumes heb rondlopen die nu heel veel (negatieve) aandacht vraagt. Mijn man is op dit moment nog wel thuis, maar ik kan gewoon mijn rust niet vinden. Als ik een van mijn kindjes hoor huilen dan kan ik niet rustig gaan liggen/uitrusten want ik vind dat dan sneu. Het is pas 2 weekjes maar ik ben nu al op, sliep al slecht in de zwangerschap en heb bekken instabiliteit, wat het lichamelijk ook zwaar maakt. Ik hou met heel mijn hart van mijn kindjes maar vind deze periode heel zwaar.. heeft er iemand tips voor me of herkent iemand dit?</p><p>Veel liefs xxxx </p>