ik voeg me toe

Hallo,
Ik voeg me graag toe bij de januarimamma's en zal me even introduceren.
Ik ben 29 januari uitgerekend van ons 4e kindje. We hebben 2 jongens van 6 en 5 jaar en een meisje van 2 jaar. Ons 4e kindje gaat tot onze vreugde ook een meisje worden. Ik heb ruim 2 wkn geleden een vruchtwaterpunctie gehad, waarvan de eerste resultaten gelukkig goed waren. (definitieve uitslag volgt nog). Maar goed, daardoor weten we nu dat het een meisje gaat worden. Volgende week heb ik de 20 wkn echo.
Tot schrijffs!!!

leuk dat je hier ook bij komt!
welkom.
ik ben marielle
en heb nu 2 kids 1 dochter van 4 jaar en een zoon van ander half jaar. de derde opkomst.
11 januari uitgerekend.
wij hebben net vorige week dinsdag de 20 weken echo gehad.
en vandaag weer voor gewone controle bij de verloskundige geweest.
alles was weer goed.
groetjes marielle
21 weken zwanger

Leuk dat je mee komt kletsen.

ik ben Cindy.

Ik heb 1 dochter van 3 jaar en ben nu voor de tweede 21 januari uitgerekend.

Morgen heb ik de 20 weken echo, vind het erg spannend. En aansluitend de afspraak bij de verloskundige. Dus we zitten er wel even morgen ha ha.

Groetjes Cindy

Hey

Leuk dat je er bent! Ik ben Marianne, zwanger van de 2e en 19 januari uitgerekend. Ons zoontje is bijna 2,5 ! Ook ik heb morgen mijn 20 weken echo 's avonds ! Ben benieuwd!

Liefs Janne

Gezellig nog een januari mama!
Ik ben Rianne, zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een zoon van net 3 jaar.
Ja en ik ben 16 januari uitgerekend.
Veel lees en mee klets plezier hier.

Groetjes Rianne

Hey gezellig dat je ook je hier aanmeld. We hebben alleen bijna dezelfde aanmeldnaam zie ik net. Ik ben Kristel en ben oorspronkelijk 4 januari uitgerekend maar dat ik dat niet ga redden is een ding wat zeker is want ben in verwachting van een tweeling. Dus het word zeer waarschijnlijk net voor de Kerst.

Groetjes Kristel

Hee gezellig. Ik dacht al dat ik die naam herkende, maar dat komt doordat jullie namen op elkaar lijken....

Ik ben Greet, 35 jaar en heb een zoontje van 4 en een dochter van 2,5 en ben half jan. uitgerekend.

Leuk dat je erbij komt.

Terug
Bovenaan