ik voeg me weer bij jullie

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ik zal me eerst even voorstellen Ik ben Corina en ik ben 26 Ik ben mama van vier kinderen Wilco van 4 Danique van 3 Noa van1.5   en van Mathijs*
Ik ben pas bevallen van Mathijs* met een zwangerschap van 20 weken bleek hij
overleden te zijn Met een dubbel gevoel gaan we toch weer proberen om zwanger
te worden medisch was er niets aan de hand met ons kleine mannetje en is de kans op een gezond kindje groot Ik mis me mannetje verschrikkelijk en kan door niemand
vervangen worden Hoe raar het misschien ook klinkt de kriebels voor een kindje blijven. langer wachten heeft voor ons geen zin het verdriet om Mathijs* blijft al wachten we tien jaar
groetjes Corina

Hoi Corina,

Ik wil je veel succes wensen en hopelijk zijn jullie weer gauw in verwachting van een gezond kindje.

Liefs Fruit Girl

Hoi Corina,

Het klinkt helemaal niet raar hoor, dat de kriebels blijven. Ik ken het gevoel! Wij hebben een zwangerschapsafbreking in december 2006 gedaan omdat ons zoontje een ernstige hartafwijking en een te kleine longslagader had. Ik ben bij 23 weken zwangerschap bevallen van Danny*. Heel mooi ventje, en ik voel ook veel trots. Maar inderdaad.....de kriebels blijven, en een nieuw kindje kan hem absoluut niet vervangen, en we zullen hem altijd blijven missen. Maar we willen uiteraard toch een gezinnetje! Dus ook wij zijn nu weer aan het proberen (sinds een maandje). Erg dubbel ja.....Maar straks als je weer zwanger bent, moet je ook weer proberen gelukkig met het  aankomende kindje te zijn.....Hoe moeilijk dit ook af en toe zal zijn.

Ik merk wel dat  ik hoe verder  ik van het verlies afga (iedere maand weer een stukje), hoe sterker ik word. Dus straks, mocht ik weer zwanger zijn, zal ik wel sterk zijn denk ik.

Hopelijk zul je snel zwanger worden en zal je sterk in je schoenen staan. Gaat vast wel lukken.

Veel liefs, Kitty

Hallo,

O meiden wat erg vind ik dit voor jullie.
Gelukkig heb ik dit niet meegemaakt en hoop ik
dit ook niet mee te maken.
Ken dit gevoel dus niet ,maar wens jullie heel veel sterkte toe.
En hoop voor jullie een gezonde en fijne zwangerschap!

doeg smaartje

hallo,

wat is dit erg voor jullie zeg! ik hoop voor jullie dat je weer snel zwanger mag raken en wens jullie dan een hele fijne en vooral gezonde zwangerschap toe. sterkte

liefs happy

Hoi Corina

Ook ik weet een beetje wat je hebt meegemaakt. Wij hebben november 2005 onze dochter na 41 weken zwangerschap verloren. Ook zonder reden. Ook wij zijn daarna direct doorgegaan voor een 2e kind. Eind novemberg 2006 is dan ook onze zoon geboren. De zwangerschap ik wederom perfect gegaan, en met 38 weken ben ik ingeleid. Ons mannetje is nu ruim 7 mnd, maar nog een broertje of zusje, eentje waar hij mee kan spelen is denk wel erg leuk voor hem.
We zijn niet bewust bezig, maar gebruiken niets meer. We zien wel wanneer het raak is.

Heel veel sterkte met je zwangerschap straks als het weer zover is.

Groetjes Liesje

Terug
Bovenaan