ik voel dat ik blaasontsteking heb, maar mijn vruchtbare dag is morgen.. wel of niet kuurtje vragen

A

Anoniem

Guest
hallo,

mijn vruchtbare dag is morgen. maar ik voel dat ik blaasontsteking heb.. moet ik toch maar naar de dokter gaan voor een kuurtje?
en er bij zeggen dat ik bezig ben met zwanger worden? dat laatste is voor mij wel een grote stap om te vertellen...

liefs

cis

Ha cis,
ik zou als het echt een blaasontsteking is wel een kuurtje gaan halen. in ieder geval wat urine inleveren en het de HA laten testen op een blaasontsteking. als je aangeeft dat je zwanger wilt worden kan hij je misschien een ander kuurtje geven wat minder kwaad kan.
als je een blaasontsteking negeert kunnen je urineleiders en ook je nierbekken ontstoken raken en dan ben je veel verder van huis.
succes
greotjes leetje

Hoi,
Ik heb ook vaak last van blaasontsteking maar je kunt ook op andere manieren
hiervan af komen n.l. karnemelk drinken cranberry tabletten gebruiken en gewoon
heeeeeel veel water drinken. Als het naar een paar dagen nog niet over is kun je
beter naar de ha gaan.
Succes Barbara

Hallo,

Wat ik zelf vaak doe als ik merk dat er een blaasontsteking kan aankomen veel vitamine C tabletten kauwen en veel drinken (warme thee). De vitamine C plas nl. uit en dit is ietwat zuur waardoor de bacterie ook verdwijnt.

Succes Tieneke

Veel drinken zodat je veel plast en altijd plassen voor het slapengaan, vitamine C en cranberry helpen inderdaad ook goed, maken je urine zuur waardoor de bacterien het minder naar hun zin hebben.

dank jullie wel voor de tips!!!

ik heb vandaag heel veel water gedronken en daardoor ook al heel veel geplast en de pijn is echt al stuk minder. heb ook veel sinaasappelssap gedronken en hoop dat het daardoor weg trekt en ik geen kuurtje hoef te halen!

Terug
Bovenaan