Ik voel de kleine UK!!...eindelijk!

Ik ben de gelukkigste vrouw van de wereld.
Want ik voelde die kleine UK eindelijk rond dwarrelen in mijn buik.

Ik ben vandaag 21 weken en 1 dag, en had wel het idee dat ik iets voelde (meer gerommel in mijn darmen).
Maar toen ik gisteravond in bed lag, kreeg ik in eens een heel ander gevoel...van die kleine lucht belletjes onder in mijn buik...zo grappig.
Ik dacht is het dit nou.....die belletjes bleven aanhouden!
Ik had gisteren een hele drukke dag en 12uur gewerkt (wel met een lange tussen pauze) en was dus echt kapot toen ik in bed lag en toen voelde ik de belletjes.....zo bijzonder!
Ik heb de papa in spee ervoor wakker gemaakt, maar hij kon het helaas nog niet voelen.

En toen ik vanmiddag rustig op de bank zat, kreeg ik dat zelfde gevoel weer, onder in mijn buik.
Het is het dus echt..(?!) GEWELDIG!!!!!!!

Heeft iedereen die belletjes?
Of ervaren jullie dit anders?

Wow geweldig!!!

Geniet van het gevoel!!!! Ik heb de kleine pas 2 keer echt gevoeld..... Bij de echo zag die vrouw dat mijn moederkoek tegen mijn buikwand aanlag, en dat ik die kleine daarom waarschijnlijk nog niet ergduidelijk KON voelen....

Ben echt strontjaloers hihi...
Heerlijk zo'n kleine trappelend ukkie in je buik niet waar?

Liefs

Hoi, ik kan het ook nog niet voelen (17 wk) omdat mijn placenta aan de voorkant zit. Maar toch heb ik als ik in bed ga liggen en ik leg mijn hand op mijn buik, dat ik soms gewoon beweging voel daarbinnen. Alsof ik iets voel draaien onder mijn handen door. Manlief voelde gisteren ook beweging in mijn buik, maar ik voel dat dus alleen aan de buitenkant, niet vanbinnen. Het lijkt me zo speciaal!

Nu denk ik ook vaak zijn dit nou mijn darmen, of...

hey

ik ben nu 17,5e week zwanger en voel het al 2,5e week
het begon ook zo maar werd steeds meer!
nu al lekker schopjes!! heerlijk!!!
(nog wel moet ik zeggen want bij de 1e 2 had ik gekneusde ribben!!!)

liefs

he Sens, eerst van harte met het heerlijkste gevoel van de wereld, ik voelde al wet wat gekriebel maar kon niet zeggen dat dat het was. Tot een week geleden, Ik krijg een soort van schopjes. En soms echt keihard. Ik voel dit nu al een week elke dag, en het is zo geweldig. Ik heb de placenta aan de achterkant liggen dus ik ben gezegend denk ik. Maar heppy en blossom troost je waarschijnlijk blijft die kleine mij uit de slaap halen aan het eind van de zwangerschap.

Het klinkt bij jou sens alsof je popcorn in je buik hebt, ik heb dat vaker gehoord.

geniet ervan liefs nath

hey

Bij mij begon het inderdaad ook met van die plopjes! Dat je eerst denkt, is dit het nou? Maar het is toch wel heel anders dan lucht in je darmen ofzo...
De plopjes voel ik nog steeds af en toe, maar soms heb ik het idee dat ik meer voel. Soort van schuiven in mijn buik ofzo.. Alsof mini zich omdraait...

hey

Bij mij begon het inderdaad ook met van die plopjes! Dat je eerst denkt, is dit het nou? Maar het is toch wel heel anders dan lucht in je darmen ofzo...
De plopjes voel ik nog steeds af en toe, maar soms heb ik het idee dat ik meer voel. Soort van schuiven in mijn buik ofzo.. Alsof mini zich omdraait...

Heerlijk he dat rondgezwem van je kleintje eindelijk kunnen voelen! Mijne liet op de dag dat ik 15 weken was eventjes weten dat-ie er ook is en is sindsdien (soms wel met wat stille dagen tussendoor) heerlijk aanwezig. Of nou ja, behalve tijdens de 20 weken echo.... Toen lag meneertje lekker te pitten in een hoekje tegen de placenta aan.... de echo-dame had er een zware klus aan alles gemeten te krijgen (mama dus ook, mijn hemel wat kunnen ze hardhandig met je buik zijn zeg!)

Maar zoals ik al zei; een meneertje dus, helemaal alles mooi en gezond, alles d'r op en d'r aan!

Geniet hoor van dat gewiebel en geschop! Als ik sommige dames van mijn zwangerschapszwemmen hoor 'klagen' over de bewegingen die hun babies maken... phoe, ik geloof dat het een drukke zomer gaat worden, met voetbal buiten én binnen de buik ;-)

Terug
Bovenaan