ik voel helemaal niks (meer)

Hallo meiden,
Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. Nu zo'n 6 weken. Ik weet dat ik zwanger ben omdat ik meerdere positieve testen heb, maar verder voel ik niks  en merk ik er helemaal niets van. Vorige week had ik wel nog wat menstruatieachtige krampjes en zeer gespannen borsten maar dat is nu veel minder.
Ik heb donderdag en vrijdag steeds een klein beetje bruin bloedverlies gehad met afvegen. Ik dacht dat dat niet perse een slecht teken hoeft te zijn. We hadden dinsdag gevreeen en woensdag had ik last van buikgriep, dus ik dacht dat het kleine beetje bloed daarvan zou kunnen komen.
Maar nu ik me helemaal niet zwanger voel, zou dat kunnen betekenen dat het alweer voorbij is? Maak me toch wel een beetje zorgen. Gelukkig kan ik woensdag al naar de gyn voor en echo maar ik hou het bijna niet meer van de spanning.
Wie o wie heeft dit ook meegemaakt? Alvast bedankt en fijne paasdagen allemaal!
Liefs, Amber

Ik heb het gelukkig niet meegemaakt.

Maar ik hoop echt voor je dat alles gewoon in orde is woensdag, en kan me heel goed voorstellen dat je heel erg ongerust ben.

Sorry maar ik kan je helaas geen antwoord geven. Maar wilde alleen ff een  hart onder de riem steken.

hallo,ik wil hier wel even op reageren.in mijn vorige zwangerschap verloor ik ook steeds bloed na vrijen.dat is niet erg meestal houd dat een dag a1-2 aan.je baarmoeder is zo goed doorbloed dat er wel eens een adertje kan knappen.op het geen dat je bijna niks voelt kan ik je melden dat ik dat ook niet heb,ik ben nu 7 weken zwanger.heb ook vage buikpijntjes soms.ook dat hoeft niet erg te zijn.heb ergens gelezen dat dat heel normaal is.mijn buik groeit mega dus ik maak me geen zorgen.hoop dat voor jou t zelfde magf gelden en dat er niks ernstigs is

liefs monique

vanmiddag bij de gyn geweest en helaas geen goed nieuws.
er is niks te zien, ook geen sporen van een evt zwangerschap.
dit kan betekenen dat ik minder ver ben, dus ong 5 weken en dat het daarom nog niet zichtbaar is. maar wij zijn zwanger geworden met follikelmetingen, clomid  en pregnyl dus de dag van bevruchting moet redelijk voorspelbaar zijn en daarom ben ik bang dat het voorbij is gegaan met de bloeding van vorige week. de gyn gaf ook aan dat we  daar rekening mee moeten houden. ook kleine kans dat evt bbz is maar hij kon dat nu niet zien. mijn wereldje storte even in vanmiddag
het rare is dat de dig cleurbleu test ook vandaag nog steeds aangeeft dat ik zwanger ben en ik ook geen krampen of andere ongi klachten heb gehad vorige week. iig bloed geprikt en een nieuwe afspraak voor een echo volgende week. voor nu alleen maar afwachten en laat geduld nou net niet mijn sterkste punt zijn. wordt vervolgt.
liefs, amber

Terug
Bovenaan