ik voel helemaal niks

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik ben nu 9,5 weken zwanger en in het begin  volde ik wel lichte krampjes van de baarmoedergroei en de bandengroei, maar nu voel ik helemaal niks, ik heb wel gevoelige borsten en ben wel soms een beetje moe en ben wel soms misselijk (zonder spugen) in het begin zette mijn buik ook op en nu wordt het niet groter, klopt dit alemaal, wat denken jullie zou alles nog goed zijn?

xxx jolanda

Hoi Jolanda,

In het begin van mijn zwangerschap had ik verder ook helemaal geen klachten. Was alleen wat moe en soms wat steekjes in mijn baarmoeder. Maar we horen gewoon bij de gelukkigen die geen tot weinig klachten hebben. In het begin heb ik me hier ook wel zorgen om gemaakt hoor maar, dat is nergens voor nodig. Ik ben nu 28,4wk zwanger en tot nu toe zonder klachtjes ja alleen mijn bekken werken niet mee. Maar voor de rest is alles goed en met de beeb ook.

Liefs Linda

Hoi!
Ben maar blij joh, dat je nergens geen last van hebt... Probeer lekker te genieten van alles wat je overkomt en van de kleine in je buik.
Bij mijn eerste had ik dat ook, nergens geen last van, heerlijk toch?
Dat je in de eerste weken wat dikker werd zijn gewoon je darmen geweest die wat opzette, want je baby is nog niet zo groot dat je het al aan je buik kan zien..
In mijn eerste zwangerschap begon je het pas te zien toen ik een week of 22 was (terwijl ik toch heel slank ben van mezelf), maar het komt vanzelf...(en dan stopt het niet meer hahahaha..)
Gr. Anne-Marie
32+2 zw. van het 2e kindje

Hoi. Ik ben nu 7 weken zwanger, maar voel ook weinig tot niks. Wel wat buikpijn gehad in week 4/5  en m'n borsten zijn wel gevoeliger en groter. Afgelopen week dacht ik dat ik 's morgens een klein beetje misselijk was, maar dat ging ook snel weer over (gelukkig). Ik had op internet gelezen dat de misselijkheid bij veel zwangeren rond week 6 begon en ik was dus net aan week 6 begonnen... Gelukkig valt het allemaal mee, want ik zit er niet echt op te wachten dat ik misselijk ben en niet kan werken ofzo. Overigens heb ik ook nog geen last van moeheid. Ik werk nog volledig,  sport 2 keer in de week, doe het huishouden etc. Ik vraag mij weleens af of ik het misschien rustiger aan zou moeten doen, maar zolang ik niks voel kan het geen kwaad toch ? Het maakt het allemaal wel onwerkelijker dat ik zwanger ben, gelukkig heb ik volgende week m'n eerste afspraak bij de verloskundige, misschien dat ik dan meer hoor?
groetjes van Anna

Buiten de vermoeidheid van de eerste 3,5 mnd, en gevoelige borsten, heb ik nergens last van gehad...
Geniet ervan joh! een paar keer per dag boven de toilet hangen is ook niet alles...hihi

Ja ik had ook geen typische zwangerschapsklachten, heb nooit overgegeven of pijn in mijn borsten gehad (ja pas veel later!) op moe zijn na verder niets, alleen was bij mij het voordeel (is nu weer een nadeel) dat ik met 8 weken al een buikje had, zelfs zo dat ze dachten dat ik een tweeling kreeg, nu ben ik 26 weken en heb al een buik dat mensen vragen wanneer de baby nu eindelijk komt hihi en dan moet ik nog 14 weken (heb geen idee hoe! en met welk lichaam!)

Ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger, en ik voel ook niks. Soms wel een heel licht menstruatiegevoel. maar niet echt misselijk of moe. Ik had deze week wel erg gevoelige borsten, maar dat is vandaag weer een stuk minder...(En dan maak ik me meteen zorgen)

Maar ik krijg straks iemand van Moeders voor Moeders over de vloer, en ben erg zenuwachtig.
Vorige week zondag heb ik positief getest (duidelijke streep!), maar sindsdien niet meer een test gedaan. Straks heb ik het me allemaal verbeeld, of is het opeens nog maar een heeeel licht streepje of wat dan ook...pffff...heel eng.

Liefs,
Duin

ik ben ook 5w4d en heb ook weinig klachten,

wat vermoeid en gevoelige borsten en soms met vlagen misselijk, maar dat was t wel..
alles is nog zo onwerkelijk he?

Liefs Iris

Terug
Bovenaan