ik voel me alleen

hallo allemaal,

het klinkt misschien heel vreemd maar ik voel me de laatste dagen zo alleen.
ik ben al een hele tijd ziek thuis (al vananf 21 febr.)  en krijg mijn tijd maar bijna niet om.
ook ben ik erg moe dus de energie om veel dingen te ondernemen heb ik niet. In mijn omgeving zijn al heel wat mensen op vakantie terwijl mijn man nog 12 dagen moet werken. tja 11 dagen duren lang als je alleen thuis zit en de dag maar niet om lijkt te gaan. zou dit ook komen door de hormonen, heb me naemlijk nog nooit zo alleen gevoeld.


groetjes nancy
 
Hoi Nancy, ik weet niet of dit aan de hormonen ligt, ik heb er geen last van. Gelukkig werk ik nog  4 dagen per week en gaat dit (met zo af en toe een dippie) best goed. We ondernemen van alles en nog wat dus echt niks thuis doen heb ik niet. Kan je niet proberen toch wat dingen te ondernemen? Je zit al zo lang thuis! Misschien krijg je juist weer wat energie van een wandeling of lekker wat shoppen. De dagen duren wel erg lang als je gaat zitten (af) wachten!
Nou succes er mee!
Groetjes, Taatje
 
Hoi,

Ik heb zelf ook niet echt veel energie om iets te ondernemen.
Wat ik toch probeer is om de dag en als het lukt elke dag even een half uurtje naar buiten te gaan. Anders gaan de dagen zo langzaam.

succes
 
Hoi.
Ik kan altijd al slecht tegen lang thuis zitten en vooral als ik niet naar buiten kan, maar merk wel dat het nu tijdens mijn zwangerschap zwaarder valt dan normaal.
Ik voel me nu veel eenzamer als ik de hele dag alleen thuiszit.
Dus misschien word het toch wel een beetje versterkt door de hormonen.
Veel sterkte.Tina
 
Terug
Bovenaan